۲۹ فروردین ۱۴۰۲، ۹:۲۱
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85086256
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ارتش در اوج آمادگی رزمی و توان دفاعی قرار دارد

زنجان - ایرنا - فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی شهید مخبری نیروی زمینی ارتش در استان زنجان، گفت: ارتش مجهز به تجهیزات به روز است و هم اکنون در اوج آمادگی رزمی و توان دفاعی قرار دارد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ ستاد محمدعلی بیرانوند روز سه شنبه در مراسم بزرگداشت روز ارتش با بیان اینکه یکی از مولفه های امنیت و توسعه، وجود نیروی نظامی بازدارنده است، افزود: آمادگی دفاعی امروز کشور پیام صلح برای کشورهای دوست و همسایه و پیام هشدار برای آنانی است که نگاه چپ به این آب و خاک داشته باشند.

وی به حمایت حضرت امام خمینی (ره) از ارتش در بدو پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: در آن اوضاع و احوال که وضعیت ارتش مناسب نبود، رهبر کبیر انقلاب تنها تکیه گاه ارتش بود.

سرهنگ بیرانوند با بیان اینکه حضرت امام (ره) در بیانیه خود ارتش جمهوری اسلامی را ارتش رسول الله توصیف کردند، اظهار کرد: این اعلام پشتیبانی باعث دلگرمی در ارتش و موجب پیروزی بر شرایط پر آشوب روزهای نخست انقلاب شد.
سرهنگ بیرانوند گفت: ارتش جمهوری اسلامی در کنار سپاه، بسیج و نیروهای جهادی افتخارات زیادی را رقم زده و نماد این فداکاری تقدیم ۴۸ هزار شهید گلگون کفن ارتش به نظام و ملت ایران است.
وی خاطرنشان کرد: ارتش از بدو پیروزی انقلاب پایاپای مردم پیش رفته و همواره در بلایای طبیعی با تمام تجهیزات و امکانات خود در کنار مردم بوده است.

سرهنگ بیرانوند در بخش دیگری از سخنان خود به روزآمد سازی تجهیزات نظامی در ارتش اشاره کرد و افزود: اکنون ارتش مجهز به تجهیزات به روز است و در اوج آمادگی رزمی و توان دفاعی قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha