۲۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۰۲
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85086306
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای پنج برنامه فرهنگی و قرآنی دانش آموزی ویژه ماه رمضان در خوزستان

اهواز- ایرنا- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: پنج برنامه فرهنگی و قرآنی در ماه مبارک رمضان برای دانش آموزان استان در حال برگزاری است.

جاسم حسینی زاده سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان امسال برنامه های فرهنگی و قرآنی مختلفی برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است بیان کرد: برگزاری محافل انس با قرآن و عترت با ۲۰ برنامه زیر مجموعه و برگزاری ۲۰ محفل قرآنی برای دانش آموزان استان در این ماه مبارک برگزار شد.

وی گفت: از دیگر برنامه های مهم فرهنگی که با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش انجام گرفته است محفل انس با قرآن جهان اسلام است که همزمان در ۶ کشور اسلامی امروز برگزار می شود.

معاون پرورش و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان افزود: این‌محفل به طور همزمان در خوزستان و تمامی استان ها و ۶ کشور اسلامی برگزار می شود.

حسینی زاده ادامه داد: در این برنامه ۵۰۰ دانش آموز متوسطه اول از خوزستانی حضور دارند .

وی افزود: از دیگر برنامه هایی که در این ماه مبارک انجام شده است برگزار جشن میهمانی فرشته ها با حضور ۵۰۰ دانش آموز دختر بوده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خوزستان اظهار داشت: دانش آموزان دختر پایه های چهار، پنج و ۶ در این برنامه شرکت کردند و دفتر نماینده ولی فقیه در استان برای برگزاری این برنامه همکاری داشته است.

وی گفت: این‌جشن برای دانش آموزانی که یک ماه روزه گرفتند برگزار شد و به پارس تجلیل از آن ها هدایایی به آن ها اهدا گردید.

حسینی زاده بیان کرد: در این برنامه دانش آموزان شهرستان های اهواز، باوی و کارون شرکت کردند و ضیافت افطاری برای آن ها نیز برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموز و پرورش خوزستان اظهار داشت : جزء خوانی قرآن دانش آموزان و جزء خوانی قرآن ویژه دانش آموزان نخبه در صدا و سیما از دیگر برنامه ها بوده است.

وی گفت: همچنین در این ماه نشست های معرفتی با هماهنگی نماینده ولی فقیه در خوزستان و حوزه علمیه قم برای ۲۸۰ هادی فرهنگی در استان برگزار شد.

حسینی زاده افزود: هادیان فرهنگی معلم هایی هستند که متولی اجرای مصوبات جهاد تبیین در آموزش و پرورش هستند.

جمعیت دانش آموزی خوزستان یک میلیون و یکصد هزار نفر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha