۲۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۱۷
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85086417
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تفکر شهادت و پیروی از ولایت، ایران را مقتدر نگه داشته است

زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، تفکر ایثار و شهادت و پیروی از ولایت، ایران را مقتدر و سرافراز نگه داشته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی روز سه شنبه در آیین بزرگداشت روز ارتش، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی با تفکر جدید در مقابل ۲ تفکر کمونیستی و کاپیتالیسم در بلوک شرق و غرب محقق شد و انقلاب اسلامی نگاه و رویکرد جدیدی بود.

وی ادامه داد: کشورهای دنیا در آن دوران برای حیات سیاسی خود باید زیر پرچم یکی از ۲ بلوک شرق و غرب می رفتند ولی انقلاب اسلامی متکی بر مردم و تحت رهبری معمار کبیر انقلاب، راه استقلال و عزت را پیمود.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه جامعه اسلامی باید بر اساس آموزهای قرآنی توان نظامی برای مقابله با مستکبران را داشته باشد، گفت: از همان روزهای اول پیروزی انقلاب با توطئه های استکبار جهانی و گروهک های داخلی، غائله های متعددی در کشور به راه افتاد که همه اینها برای این بود که نگذارند این انقلاب به نتیجه برسد ولی همه آنها ناکام ماندند.

حجت الاسلام خاتمی اظهار کرد: در طول تاریخ، هر وقت حمله ای به ایران صورت گرفت، قطعه‌ای از این سرزمین جدا شد ولی ملت ایران در دفاع مقدس با تقدیم ۲۱۸ هزار شهید گلگون کفن با ایستادگی جانانه اجازه ندادند حتی یک وجب از کشور به دست دشمن بیفتد.

وی خاطرنشان کرد: این تفکر ایران را مقتدرانه نگه داشته است.

امام جمعه زنجان گفت: دشمنان، یک زمانی مدام تهدید می کردند و از گزینه های نظامی روی میز می گفتند ولی امروز توان دفاعی و نظامی کشور آنقدر بالا رفته که حتی نخست وزیر رژیم جعلی صهیونیستی نیز اعلام می کند که قصد جنگ با ایران را ندارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha