۲۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۵۷
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85086452
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای جاده ترانزیت اردستان اختصاص یافت

کاشان - ایرنا - فرماندار اردستان گفت: سال گذشته با پیگیری‌های انجام شده و حمایت سازمان برنامه و بودجه ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای روکش آسفالت جاده ترانزیت این شهرستان اختصاص یافته است.

به گزارش ایرنا، سید محمد هادی احمدی طبا زواره روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از این مبلغ بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان برای روکش آسفالت راه های روستایی پیش بینی شده، که آسفالت راه های روستاهایی دهستان های ریگستان، گرمسیر و برزاوند در اولویت قرار دارند.
وی اظهار کرد: امسال نهضت آسفالت را در اردستان ادامه می دهیم، عملیات روکش آسفالت یک و نیم کیلومتر راه روستای چاهریسه در بخش مرکزی با کمک دولت و مشارکت معدن داران آن منطقه آغاز شده، معدن داران ۶۰۰ میلیون تومان برای روکش آسفالت روستای چاهریسه پرداخت کرده اند.
فرماندار اردستان بیان کرد: امسال نهضت کار عمرانی را نیز خواهیم داشت و در این راستا یکی از خواسته های مردم که‌ راه اندازی استخر شنای اردستان است پس از چند سال تعطیلی با اختصاص سه میلبارد تومان اعتبار تا پایان بهمن ماه امسال به بهره برداری می رسد.
احمدی طبا گفت: در بحث مدارس نیز امسال سه مدرسه با همکاری خیران به بهره برداری خواهد رسید، همچنین طرح گاز رسانی به روستای داوران در بخش مرکزی از هفته آینده عملیاتی می شود.
وی در خصوص احداث مسکن در شهرستان افزود: ساخت مسکن درسال جاری در شهرستان رونق می گیرد و در این راستا طرح ساخت مسکن کریمان و نهضت ملی در شهر اردستان نسبت به سال گذشته شتاب بیشتری گرفته تعدادی از واحدها به مرحله نازک کاری رسیده، مسکن کریمان شهر مهاباد تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد، همچنین طرح ساخت مسکن کریمان و نهضت ملی در شهر زواره در نیمه نخست سال جاری آغاز می شود.
فرماندار اردستان در بخش دیگری از سخنانش گفت: سال گذشته ۳۴ مرحله بازرسی از اداره های سطح شهرستان برای ارزیابی عملکرد آنها انجام شد و نتیجه این سرکشی ها منجر به تغییر تعدادی از مدیران شد.

احمی طبا افزود: سال گذشته ۲۲ بازدید از صنایع و معادن منطقه انجام شد و از نزدیک با مسایل و موضوع های بخش کارگری آشنا و اقدام لازم برای رفع مشکلات این بخش انجام شد.
وی در ادامه با بیان اینکه از زمان تصدی مسوولیت فرمانداری اردستان تا کنون اولویت کاری خودرا در سه محور فرهنگی، عمرانی و اشتغال قرار داده، در حوزه فرهنگی کارهای قوی و خوبی از جمله کار های موثر رسانه ای با همکاری اصحاب رسانه انجام شده، ساخت مستند ۱۲ قسمتی" اردستان سرای من"، راه اندازی سایت گردشگری اردستان و حمایت از ورزش شهرستان از جمله این اقدام هاست.
وی اضافه کرد: دربخش عمرانی نیز کارهای خوبی انجام شده این کار ادامه خواهد داشت و اعتبار های مناسبی به شهرستان اختصاص یافته، در بخش اشتغال با توجه به اینکه در سال گذشته‌، یکی ۲ تا از کارخانه ها تعدیل نیرو داشتند ولی با پیگیری های انجام شده این افراد جذب دیگر واحدها شده، کاهش اشتغال چندانی نداشتیم.
شهرستان اردستان با افزون بر ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha