۲۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۲۸
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85086706
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

ارتش مایه افتخار ایران و هراس دشمنان است

رشت - ایرنا - نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت گفت: ارتش در داخل مایه افتخار و اقتدار و در خارج مایه رعب و هراس دشمنان این مرز و بوم است.

آیت‌الله رسول فلاحتی روز سه‌شنبه در دیدار جمعی از فرماندهای ارتش در رشت با اشاره به شاخصه تبعیت از رهبری در شاکله ارتش اظهار کرد: این شاخصه‌ها که موجب اقتدار درونی و ایجاد رعب برای دشمنان بیرونی شده باید تقویت شود.

وی با بیان اینکه ترسی که امروز ارتش جمهوری اسلامی در دل دشمنان انداخته، شگفت‌آور است، افزود: هیچ آبراهی در دنیا نیست که نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی به آن وارد نشده باشد و ترسی هم از ورود به این آبراه‌ها ندارد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با یادآوری دفاع مقتدرانه نیروهای مسلح و فرماندهان ارتش در سال‌های دفاع مقدس تصریح کرد: امروز ارتش و نیروهای مسلح در عرصه برخورداری از تجهیزات نظامی و جنگ‌افزارها، قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیستند.

وی با اشاره به بازدید چند ماه گذشته خود از مرکز هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: دلاورمردان نیروهای مسلح، لاشه‌های پهپاد سرنگون‌شده دشمن را در خلیج فارس پیدا کرده بودند که جای افتخار دارد.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه کسی حق پرتاب یک گلوله به‌ سمت سرباز آمریکایی را در دنیا ندارد، گفت: سال‌ها از فاجعه بمباران اتمی هیروشیما می‌گذرد و دولت ژاپن جرات اعتراض به آمریکا را نداشته اما جمهوری اسلامی پهپاد و پایگاه آمریکا را مورد هدف قرار داد و از غرب آسیا و افغانستان بیرون‌شان کرد.

وی محکوم شدن آمریکا در دادگاه لاهه را یک برد جهانی و سیاسی برای جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی در دنیا مقتدر است و در صنایع مختلف اعم از پل‌سازی، سدسازی، ساخت زیردریایی و موشک به رشد و موفقیت‌های بسیار رسیده است، این دستاوردها و موفقیت‌ها در سایه ایمان نیروهای مسلح ما محقق شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه موفقیت‌های جمهوری اسلامی ریشه در ایمان ارتش و نیروهای مسلح، مردمی بودن ارتش و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب دارد، خاطر نشان کرد: رابطه بین رهبری و ارتش یک رابطه پدر و فرزندی و حبیب و محبوب است.

وی اقدام دولت آذربایجان در گشودن سفارتخانه این کشور در اسرائیل جعلی را مایه تاسف خواند و اضافه کرد: رسانه‌ها در جمهوری آذربایجان در خدمت حکومت بوده و آزاد نیستند اما در ایران، رسانه‌ها آزادانه فعالیت می‌کنند.

آیت الله فلاحتی با تاکید بر لزوم تلاش برای تقویت ایمان، تعهد و ولایت‌پذیری جوانان در نیروهای مسلح، خطاب به فرماندهان ارتش اظهار کرد: نیروهای مومن و متعهد را برای رده‌های مسئولیت شناسایی و آماده کنید.

امروز ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی نام گرفته‌است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha