۲۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۳۱
کد خبر: 85086757
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دستگیری سارقان کارگاه‌های صنعتی در اسلامشهر

۲۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۳۱
کد خبر: 85086757
دستگیری سارقان کارگاه‌های صنعتی در اسلامشهر

اسلامشهر- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو و گارگاه های صنعتی با اعتراف به ۳۵ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش ایرنا از پلیس، سرهنگ محمدرضا علیزاده روز سه شنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی افزایش سرقت لوازم خودرو و گارگاه های صنعتی در اسلامشهر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۹ امام خمینی(ره) قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تلاش های شبانه روزی و افزایش گشت های انتظامی در مناطقی که سرقت در آن ها رخ داده بود، در نهایت موفق به شناسایی یکی از سارقان شدند.

این مقام انتظامی با بیان این که متهم شناسایی شده از سارقان سابقه دار اسلامشهر بود، تصریح کرد: در ادامه ماموران با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را به همراه ۲ نفر دیگر از همدستانش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با بیان این که متهمان با مشاهده مستندات ماموران چاره ای جز اعتراف نداشته و به ۳۵ فقره سرقت لوازم داخل خودرو نیز اقرار کردند، یادآور شد: در بازرسی از محل اختفا آنها تعداد زیادی لوازم خودرو و لوازم گارگاه های صنعتی کشف شد.

سرهنگ علیزاده در پایان ضمن هشدار به شهروندان، خاطرنشان کرد: در جهت پیشگیری از سرقت به توصیه و هشدارهای پلیسی توجه داشته و در صورت اطلاع از هر گونه سرقت و یا ترددهای افراد مشکوک و ناشناس مراتب را سریعاً با شماره تلفن فوریت های پلیسی۱۱۰ اعلام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha