۲۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۳۹
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85086789
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ثبت نام ۹۵۲ متقاضی نهضت ملی مسکن اردستان  نهایی شده است

کاشان _ ایرنا _ فرماندار اردستان، با اشاره به نام نویسی سه هزار ۳۵۰ نفر متقاضی مسکن در طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان گفت: از این تعداد تاکنون ثبت نام ۹۵۲ نفر نهایی شده است.

به گزارش ایرنا، سید محمد هادی احمدی طبا زواره روز سه شنبه در نشست شورای مسکن اردستان افزود: از این تعداد ۵۴۹ نفر در اردستان، ۲۴۷ نفر زواره و ۱۵۶ نفر در شهر مهاباد می باشند و تا کنون به ۱۱۲ نفر در اردستان، ۱۳ نفر زواره و هفت نفر در شهر مهاباد زمین اختصاص داده شده است.
فرماندار اردستان بیان کرد: برای تامین زمین مورد نیاز متقاضیان و اقشار مختلف با هماهنگی اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان مقدار ۳۹ هکتار زمین در اردستان، ۱۰ هکتار در مهاباد الحاق شده، الحاق ۱۷.۵ هکتار زمین در زواره در مرحله پایانی است که‌ با الحاق این طرح ها مشکل کمبود زمین برای ساخت مسکن کریمان و نهضت ملی مسکن برطرف می شود.
احمدی طبا گفت: شهرداران اردستان و مهاباد در اسرع وقت کار الحاق پلاک های ثبتی به طرح نهضت ملی مسکن را انجام داده تا مراحل ساخت شتاب بیشتری بگیرد.
وی با اشاره بالارفتن نرخ بارداری در شهرستان به ویژه در روستاها از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردستان خواست با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان آمار زنان باردار را به تفکیک محل زندگی مشخص کرده و نسبت به تامین زمین مورد نیاز طرح جوانی جمعیت اقدام کند.
وی اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده و استقبال مردم پیش بینی می شود در سال های آینده مشکل پیری جمعیت شهرستان برطرف و آمار موالید افزایش یابد.
شهرستان اردستان بابیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha