۲۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۰۷
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85086821
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهره برداری از ۲ مدرسه در ایذه و اندیکا

۲۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۰۷
کد خبر: 85086821
بهره برداری از ۲ مدرسه در ایذه و اندیکا

اهواز- ایرنا- ۲ مدرسه با مشارکت خیران در شهرستان‌های ایذه و اندیکا امروز سه شنبه بهره برداری شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان خوزستان در آیین بهره برداری از این ۲ مدرسه با تاکید بر توسعه مدرسه سازی در مناطق محروم استان گفت: دبستان مهدی موعود (۲) با اعتباری افزون بر ۱۳ میلیارد ریال در روستای موردفل ایذه با مشارکت خیر نیک اندیش ملوک منشی ساخته شد که سهم خیر در این‌ طرح، ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است.

محمد سعیدی‌پور افزود: در سال گذشته ۳۰ طرح با ۶۸ کلاس درس در شهرستان ایذه ساخته و تحویل آموزش و پرورش داده شد؛ در حال حاضر نیز ۴۱ طرح با ۹۲ کلاس درس در شهرستان ایذه در حال ساخت است.

وی ادامه داد: همچنین دبستان یاران امید (۱) در روستای گرگه ها اندیکا با اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد ریال با مشارکت خیر نیکوکار مدرسه ساز مهرانگیز عباسی، افتتاح شد که سهم خیر در این طرح، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان بیان کرد: سال گذشته ۱۴ مدرسه با ۲۹ کلاس درس در شهرستان اندیکا ساخته و بهره برداری شد ضمن اینکهک ۳۳ طرح با ۵۹ کلاس درس در این شهرستان در دست ساخت است.

وی ضمن قدردانی از خیران برای توسعه مدرسه سازی در استان افزود: تلاش داریم تا سرانه آموزشی، استان خوزستان را از ۵.۰۳ مترمربع به میانگین کشوری ۵.۲۱ مترمربع برسانیم که در این راه نیازمند کمک خیران هستیم.

سه هزار و ۶۰۰ کلاس درس طی سه سال اخیر در خوزستان بهره برداری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha