حضور بیش از ۳۰۰ هزار دانش آموز کرمانی در بزرگترین محفل اُنس با قرآن کریم

کرمان- ایرنا- همزمان با بیست و هفتمین روز از ماه رمضان بزرگترین محفل دانش‌آموزی اُنس با قرآن کریم با حضور ۳۰۰ هزار دانش‌آموز کشور در کرمان برگزار شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش، بزرگترین محفل دانش‌آموزی اُنس با قرآن کریم در بیش از پنج هزار مدرسه و ۳۷ دارالقرآن استان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در حاشیه آیین متمرکز استانی محفل دانش‌آموزی انس با قرآن افزود: هدف از برگزاری محافل دانش آموزی اُنس با قرآن کریم، تعمیق تفکر، تدبر و انس نسل جوان با قرآن، آموزه‌های قرآنی و مصونیت بخشی جوانان و نوجوانان عزیز، با بهره‌گیری از معارف قرآن کریم و اهل بیت علیه السلام است.

سیدعلی اصغر سادات‌حسینی ادامه داد: هدف اصلی سند تحول بنیادین، پرورش عبد صالح است که این امر با بهره گیری از قرآن کریم و ایجاد انس و الفت با کلام الهی محقق می شود.

وی تصریح کرد: این محافل مجالسی هستند برای ادامه مسیر نورانی شهدا و آرمان‌های بلند آنان که جان عزیز خود را در آن راه فدا کردند و امید آن که نسل نوجوان و جوان کشور اسلامی، این آینده سازان ایران اسلامی در زندگی خود از سیره، رفتار و گفتار شهداء سرمشق بگیرند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: امروز محفل متمرکز انس با قران کریم با حضور بیش‌از یکهزار دانش‌آموز کرمانی در حسینیه ثارالله برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha