بیان صادقانه عملکردها و خدمات به مردم نوعی جهاد تبیین است

ارومیه - ایرنا - رییس شورای اطلاع رسانی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه کارهای بزرگی در کشور و به تبع آن در آذربایجان غربی در بیش از ۴۳ سال گذشته انجام شده ولی مردم کمتر از آنها اطلاع دارند، گفت: بیان صادقانه، دقیق و به موقع عملکردها و خدمات به مردم نوعی جهاد تبیین است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا ابراهیمی روز سه‌شنبه در نخستین جلسه شورای اطلاع رسانی آذربایجان غربی در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: خدمات نظام و دستاوردها در قالب جهاد تبیین باید به اطلاع مردم برسد تا همگان از اقدامات انجام شده در حوزه‌های مختلف اطلاع پیدا کنند.

وی افزود: اطلاع رسانی خدمات و عملکردها مختص دولت‌ها نیست بلکه مربوط به کل نظام اسلامی است که در عصر ارتباطات وظیفه داریم آنها را برای مردم بازگو کنیم.

وی اضافه کرد: یکی از راه‌های اعلام این خدمات، روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی هستند که اکنون عملکرد مطلوبی نداشته یا راکد بوده و یا به روابط شخص مدیرکل تبدیل شده‌اند به همین خاطر نتوانسته‌اند با مخاطبان خود برای بیان عملکردها ارتباط مناسبی برقرار کنند.

رییس شورای اطلاع رسانی آذربایجان غربی ادامه داد: روابط عمومی ها باید تحرک بیشتری داشته و با تولید محتواهای مورد نیاز مخاطبان در رسانه‌های رسمی، برخط و نوین مردم را از آنچه که توسط نظام اسلامی انجام شده، با خبر کنند.

وی یادآور شد: در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون کارهای بزرگی در این استان مرزی و محروم انجام شده که متاسفانه کمتر به اطلاع مردم رسیده درحالی که بیان خدمات و اعلام آن به مردم و جامعه کمتر از انجام امور نیست.

ابراهیمی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال مهار تورم و رشد تولید تاکید کرد: دستگاه‌های اقتصادی و صنعتی استان که در حوزه تولید و اشتغال فعال هستند، باید برای تحقق شعار سال بیش از دیگران تلاش کرده و خدمات انجام شده را به اطلاع مردم برسانند.

رییس شورای اطلاع رسانی آذربایجان غربی گفت: دشمن امروز برای ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی و پمپاز یاس و ناامیدی در جامعه از همه ابزارها به‌ویژه رسانه استفاده می‌کند که لازم است برای مقابله با توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان با تولید محتواهای اثرگذار مردم را از آنچه که اتفاق افتاده و خدماتی که ارائه شده، آگاه کنیم.

وی از رسانه‌ها، صدا و سیما و روابط عمومی‌ها خواست در حوزه‌های مختلف از جمله بیان عملکرد و خدمات انجام شده، ترویج برنامه‌های جوانی جمعیت و فرزندآوری و رعایت قانون در موضوع حجاب و عفاف با تولید محتواهای موثر، برای مقابله با ترفندهای دشمن و آگاه‌سازی مردم همه تلاش خود را بکار گیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha