اعتبار طرح‌های کشاورزی اصفهان،  سه هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان است

اصفهان - ایرنا - مدیر امور برنامه و بودجه سازمان جهاد کشاورزی اصفهان گفت: اعتبار طرح‌های کشاورزی، منابع طبیعی، دامپزشکی، امور عشایر و دیگر نهادهای مرتبط در این استان از محل سفر رییس جمهور، سه هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان است.

احمدرضا باقریان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این اعتبار برای اجرای ۲۷ طرح کلان و جامع در بخش‌های مورد اشاره تصویب شده است و در بازه زمانی سه ساله اختصاص خواهد یافت.

وی ادامه داد: بیشترین سهم از این اعتبار را سازمان جهاد کشاوری با ۲ هزار و ۶۶۵ میلیارد تومان دارد که برای ۲۱ پروژه اصلی و شاخص مانند توسعه شبکه آبیاری، اصلاح باغ‌ها و تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های کشاورزی پیش بینی شده است.

مدیر امور برنامه و بودجه سازمان جهاد کشاورزی اصفهان خاطرنشان کرد: تخصیص اعتبارات از سال گذشته آغاز شد این روند تا سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

باقریان خاطرنشان کرد: تخصیص به موقع اعتبارات مصوب اصلی ترین نیاز این بخش است تا پروژه های برنامه ریزی در زمان مقرر اجرا و تکمیل شود.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور به همراه جمعی از اعضای هیات دولت در بیست و پنجمین سفر استانی خود ۲۶ خرداد سال گذشته به استان اصفهان سفر کرد.

۲۱۷ مصوبه عمرانی و تعداد قابل توجهی مصوبات در بخش‌های گوناگون از نتایج بیست و پنجمین سفر استانی هیات دولت به استان اصفهان بود و حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای رفع مشکلات این استان پیش‌بینی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha