۳۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۳۰
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85087535
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار خراسان شمالی: مدیران فضاهای مازاد اداری را تعیین تکلیف کنند

بجنورد-ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: فروش اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی یک تکلیف و قانون است مدیران در این خصوص همکاری لازم داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا محمدرضا حسین نژاد روز چهارشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان اظهار کرد: مدیران دستگاه های اجرایی از ظرفیتی که قانون برای آنان ایجاد کرده استفاده کنند و فضاهای مازاد اداری را تعیین تکلیف کنند.

وی افزود: دستگاه های اجرایی و سازمان ها می توانند براساس قانون با فروش ساختمان ها و فضاهای مازاد اداری برای تکمیل طرح های نیمه تمام استفاده کنند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی بیان کرد: همچنین سازمان ها بخش هایی از پروژه های نیمه تمام را به بخش خصوصی واگذار کنند که از محل این درآمد می توانند پروژه های نیمه تمام مهم را به سرانجام برسانند.

حسین نژاد در ادامه به مشکلات شهرداری ها و سازمان تامین اجتماعی با برخی از دستگاه ها اشاره کرد و گفت: شهرداری ها با تهاتر مشکلات خود را با تامین اجتماعی و سایر سازمان ها برطرف کنند.

وی در ادامه سخنانش بر تهیه نقشه مهندسی فرهنگی استان اشاره کرد و افزود: در این راستا تاکنون اقداماتی انجام شده است که از کارگروه ها می خواهیم موضوعات را تخصصی بررسی کنند.

استاندار خراسان شمالی در ادامه بیان کرد: سازمان های اجرایی از شرکت های دانش بنیان حمایت کنند و در این خصوص فضاهای مازاد را نیز در اختیار این شرکت ها قرار دهند تا آنان با فعالیت های نوآورانه و خلاقانه خود اشتغال ایجاد کنند و باعث افزایش درآمد استان شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha