۳۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۳۴
کد خبر: 85087558
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تربیت نسلی فرهیخته و کوشا رسالت خطیر آموزش و پرورش است

خمین - ایرنا -  فرماندار خمین معلمان را امانت‌داران آینده کشور دانست و گفت: تربیت نسلی فرهیخته، کوشا و کارآفرین رسالت خطیر آموزش و پرورش است.

به گزارش ایرنا، «حمید کمانکش» روز چهارشنبه در شورای آموزش و پرورش خمین، افزود: مقام شامخ معلم در ردیف شغل انبیاء است چرا که معلمان تعلیم دین و شریعت بر عهده دارند.

فرماندار خمین ادامه داد: معلمان جایگاه والایی در توسعه کشور و تربیت مدیران و آینده سازان در جامعه دارند و باید برای ادای حق قدردانی از معلمان تلاش شود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز خمین، افزود: دیداربا خیرین خاص مدرسه ساز تا قبل از برگزاری این جشنواره انجام شود و نیازسنجی از مراکز آموزشی شهرستان در دستور کار قرار گیرد.

مدیر آموزش و پرورش خمین نیز در این شورا درباره هفته بزرگداشت معلم گفت: ۱۶۴ معلم در سه مقطع تحصیلی برای انتخاب معلم نمونه ثبت نام کردند.

«محمد حسن محمدی» اظهار کرد: از این شمارمعلم، ۵۷ نفربه مرحله شهرستانی راه پیدا کردند و سه نفر به عنوان برگزیده استان انتخاب شدند.

وی افزود: کلاس‌های آموزشی جبرانی در چهار مدرسه متوسطه اول و دوم سطح شهر در حال برگزاری است.

مدیرآموزش و پرورش خمین ادامه داد: جشن روزه اولی‌ها در ماه مبارک رمضان برای دختران مقطع سوم ابتدایی و هشتم متوسطه اول که به سن تکلیف رسیدند، برگزار شد.

محمدی یادآور شد: به منظور بهره‌مندی بیشتر دانش آموزان شهرستان خمین از ماه مبارک رمضان ۲ محفل انس با قرآن با حضور دانش آموزان برگزار شد.

وی افزود: جشنواره خیرین مدرسه سازخمین پس از پنج سال وقفه در اردیبهشت سال جاری با حضور مسئولان کشوری، استانی و تجلیل از خیرین مدرسه ساز شهرستان خمین برگزار خواهد شد.

خمین در جنوب استان مرکزی است و ۱۸ هزار و ۱۳۴ نفر از جمعیت ۱۰۵ هزار نفری این شهرستان دانش آموزان هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha