۳۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۵۶
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 85087666
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یکهزار میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی به پروژه‌های خلخال تخصیص یافت

اردبیل- ایرنا- فرماندار خلخال گفت: بیش از یکهزار میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و سایر ردیف‌ها به پروژه‌های عمرانی این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا سید جواد یحیی‌زاده در جلسه کمیته برنامه ریزی خلخال که با هدف بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی مصوب سفرهای مقامات استانی و کشوری به شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته ۴۰ درصد از مجموع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای این شهرستان تخصیص یافت و از سوی دستگاه‌های مجری طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی جذب شد.

رئیس کمیته برنامه ریزی خلخال اضافه کرد: در سال ۱۴۰۱ مجموع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی این شهرستان ۵۸۰ میلیارد ریال بود که بین ۱۳۲ طرح و پروژه عمرانی توزیع شد.

فرماندار خلخال اضافه کرد: ۲۲ طرح آبرسانی روستایی، ۱۹ طرح‌های هادی، ۱۷ طرح بازنگری طرح هادی، تکمیل استخرها و سدهای معیشتی کشاورزی روستاهای بلیل و طولش، خوابگاه ورزشی، سالن ورزشی روستای طولش، زورخانه ورزش‌های باستانی، چمن مصنوعی پوریای ولی طرح‌هایی است که با استفاده ازاعتبارات ملی اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: اجرای پروژه‌های عمران شهری و اجرای پنج پروژه آسفالت راه‌های روستایی، آسفالت قطعه یک راه هشتجین به سه راهی سرچم - اردبیل، راه روستای کمر و تکمیل پل کمر به روستای گاو در استان آذربایجان شرقی، افتتاح چهارسایت تقویت ارتباط تلفنی، روشنایی معابر، اجرای بلوارهای ورودی شهرخلخال و اجرای ۸۰ کیلومتر کابل خودنگهدار برای ارتقاء سطح پایداری برق از دیگر پروژه هایی است که با استفاده از اعتبارات ملی در سال گذشته در این شهرستان اجرا شد.

یحیی‌زاده گفت: علاوه بر این ۲۵ مورد پروژه نوسازی مدارس، ۲ مورد تکمیل پروژه مجتمع‌های فرهنگی و هنری ، تعمیر و تجهیز بقاع متبرکه و امامزادگان و تجهیز و تعمیر ساختمان پنج اداره، اجرای پنج پروژه آبخیزداری، تکمیل و نوسازی طرح آبرسانی به شهر هشجین و تکمیل پروژه فاضلاب شهری شهر خلخال و ده‌ها طرح دیگر را از دیگر طرحهای در دست اجرای این شهرستان ذکر کرد.

به گفته فرماندار خلخال با استفاده از اعتبارات ملی واستانی از سوی دستگاههای مجری اجرا شده و با شروع فصل کاری و مساعد شدن شرایط جوی عملیات اجرایی ادامه پروژه های نیمه کاره ادامه خواهد یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha