۳۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۰۵
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85087786
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه کلاهبردار حرفه ای در اردستان شناسایی و دستگیر شدند

۳۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۰۵
کد خبر: 85087786
سه کلاهبردار حرفه ای در اردستان شناسایی و دستگیر شدند

کاشان - ایرنا - فرمانده انتظامی اردستان از شناسایی و دستگیری سه کلاهبردار حرفه ای در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ مصطفی صادق زاده روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در پی یک فقره کلاه برداری از شهروندان به مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضایی تحقیقات خود را آغاز کردند.
وی اضافه کرد: ماموران در حین انجام تحقیقات میدانی متوجه شدند افراد کلاهبردار شامل ۲ زن و یک مرد با شناسایی و دعوت از افراد معتاد فاقد مکان و افرادی که قصد خروج غیرقانونی از کشور را دارند، اقدام به فریب آنان می کنند و وعده اعزام رایگان به خارج از کشور و ارسال هزینه اقامت به ایشان می دهند.
فرمانده انتظامی اردستان بیان کرد: این افراد پس از دریافت شناسنامه، کارت ملی و رمز ثنای افراد، اقدام به افتتاح ۶۹ مورد حساب جاری واخذ دسته چک های ۲۵ و ۵۰ برگی، وکالت محضری انجام امور بانکی، خرید سیم کارت به نام صاحب حساب و در نهایت خرید کالا با مبالغ زیاد از سایت و کانال های مجازی می کردند.
سرهنگ صادق زاده گفت: نیروهای این یگان با اخذ دستور نیابت قضایی طی یک عملیات پلیسی، موفق به دستگیری متهمان در خارج از شهرستان و انتقال به یگان انتظامی شدند.
وی اظهار کرد: متهمان پس مواجه با شواهد و قراین به بزه انتسابی خود اعتراف کردند که برای تعیین تکلیف، تحویل مقام قضایی شهرستان شدند.
فرمانده انتظامی اردستان در ادامه بیان کرد: از همشهریانی که قربانی کلاه برداری به شیوه مذکور شده و یا چک های فاقد موجودی با مبالغ زیاد در اختیار دارند در خواست می شود به منظور بررسی احتمال ارتباط با این پرونده به پلیس آگاهی شهرستان مراجعه و یا با تلفن ۰۳۱۵۴۲۴۵۰۴۴ تماس بگیرند.
شهرستان اردستان بابیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha