شرکت‌های مستقر در عسلویه نسبت به پرداخت حقوق معوق کارگران اهتمام ورزند

بوشهر - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: شرکت‌های صنعتی مستقر در عسلویه نسبت به پرداخت مطالبه‌های معوق و به روزرسانی حقوق کارگران اهتمام ورزند.

به گزارش ایرنا، اکبر پورات روز چهارشنبه در نشست کمیسیون کارگری استان در عسلویه اظهار کرد: پرداخت به موقع حقوق و مطالبه‌های کارگران از جمله الزاماتی است که باید مورد توجه پیمانکاران قرار گیرد.

وی با تاکید بر ضرورت ارائه آموزش‌های مهارتی بیان کرد: ارائه آموزش‌های مهارتی با هدف تربیت نیروهای متخصص متناسب با نیاز صنایع استان از جمله اولویت‌های استان به شمار می‌رود که باید در دستور کار قرار گیرد تا زمینه اشتغال نیروهای جوان در صنایع موجود فراهم شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر تصریح کرد: در همین ارتباط تا پایان اردیبهشت ماه مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برای آموزش نیروهای متخصص در روستای شیرینو شهرستان عسلویه اقدام و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نیز همکاری لازم برای اختصاص مکان مناسب را انجام می‌دهد.

پورات در خصوص کمپ‌های کارگری مراکز صنعتی، نفت و گاز افزود: حل مشکلات و برطرف کردن کمبودهای کمپ‌های کارگری و رسیدگی به نیازهای رفاهی و فرهنگی کارگران از سوی شرکت‌های مستقر در استان از جمله دیگر اولویت‌های این کمیسیون است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر با اشاره به پی‌گیری لازم برای برطرف کردن مسائل و مشکلات کارکنان رسمی در وزارت نفت، افزود: انتظار می‌رود مسائل و مشکلات این گروه از کارگران نیز هرچه زودتر برطرف شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha