۳۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۵۰
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85087884
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۴۲۰ زائر از استان زنجان به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند

زنجان - ایرنا - مدیر سازمان حج و زیارت استان زنجان گفت: با تکمیل ظرفیت کاروان‌های حج تمتع در استان، امسال یک هزار و ۴۲۰ زائر به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند.

ابراهیم احدی روز چهارشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۵۲ درصد حجاج استان زنجان مرد و ۴۸ درصد نیز زن هستند که در قالب ۱۰ کاروان به این سفر معنوی اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه دارندگان سند ودیعه‌گذاری حج تا پایان سال ۱۳۸۵ برای عزیمت به حج تمتع در قالب ۹ کاروان ثبت نام شدند، اظهار کرد: فروردین ماه جاری نیز یک کاروان مازاد از سهمیه استان، از ایستگاه پروازی تهران به استان زنجان تخصیص یافت و کسانی که علاقه‌مند به تشرف با اولویت‌های فروردین و اردیبهشت ۱۳۸۶ از این ایستگاه پروازی باشند ثبت نام و اعزام می شوند.

احدی یادآور شد: در زمان حاضر ثبت نام در کاروان‌های استان زنجان به پایان رسیده است و به زائران ثبت نام شده در کاروان‌ها دوره‌های آموزشی مناسک حج ارایه می شود.

وی با بیان اینکه همه حجاج اعزامی از زنجان مدینه قبل هستند، گفت: معاینات پزشکی این زائران تا هفته آینده به اتمام خواهد رسید.

احدی به تزریق واکسن کرونا برای زائران اعزامی اشاره و اظهار کرد: واکسن های مورد تایید عربستان با پیگیری های لازم و کسب اطلاع سازمان حج و زیارت از وزارت بهداشت اعلام خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha