۳۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۲۳
کد خبر: 85087981
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

 بارش باران بهاری در راه شیراز

۳۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۲۳
کد خبر: 85087981
 بارش باران بهاری در راه شیراز

شیراز - ایرنا- اداره کل هواشناسی فارس با انتشار اطلاعیه سطح زرد، نسبت به بارش رگبار بهاری همراه با  رعد و برق و وزش باد در شیراز و چند منطقه از استان در پایان هفته جاریٰ، هشدار داد.

مدیرکل هواشناسی فارس چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: این سامانه بارش بهاری از عصر پنجشنبه ۳۱ فروردین ماه در استان به ویژه نیمه شرقی، مناطق مرکزی و شیراز فعال است.

مسعود حقیقت اضافه کرد: همچنین برای جمعه یکم اردیبهشت ماه این سامانه جدید رگباری درجنوب شرق استان به ویژه منطقه فورگ،‌ لارستان، ‌زرین دشت،ٰ نی ریز، استهبان، داراب و حسن آباد داراب پیش بینی می شود.

احتمال آبگرفتگی معابر

وی گفت: اثر مخاطره همچون احتمال آبگرفتگی معابر به طور محدود، احتمال جاری شدن روان آب، بالا آمدن سطح آب رودخانه ها، لغزندگی جاده ها، احتمال برخورد صاعقه و سقوط اشیا بدون مهار از ارتفاعات وجود دارد.

عدم اتراق در حاشیه رودخانه ها

مدیرکل هواشناسی فارس تاکید کرد: احتیاط در تردد از حاشیه رودخانه ها و مسیل ها و اجتناب از چرای دام در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها توصیه می شود.

به گزارش ایرنا، اداره کل هواشناسی فارس بیست و نهم فروردین در اطلاعیه سطح زرد دیگری نسبت به بارش باران،‌ رعد و برق و وزش باد برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه در چند منطقه از استان هشدار داده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha