۳۰ فروردین ۱۴۰۲، ۲۰:۱۵
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 85088172
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

البرز از مستعدترین استان‌های کشور در والیبال است

کرج - ایرنا - رئیس فدراسیون والیبال کشور با بیان این که هیات‌های استانی در موفقیت‌های والیبال نقش پر رنگی دارند، گفت: البرز از مستعدترین استان‌های کشور در این رشته ورزشی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا داورزنی چهارشنبه با حضور در مجمع انتخاباتی هیات استان البرز با تقدیر از برگزاری این مجمع افزود: استان البرز یکی از پر پتانسیل ترین استان های کشور است اما هنوز نتوانسته نقش خود را در والیبال به خوبی ایفا کند.

داورزنی با بیان این که «البرز، استانی ارزشمند برای ورزش کشور است» گفت: تعداد زیادی از مربیان و ورزشکاران خوب کشور در استان البرز فعالیت دارند و باید از این ظرفیت بهتر استفاده شود.

وی عنوان کرد: موفقیت های والیبال حاصل تلاش هیات های استانی است و در پیشرفت این رشته استان ها نقش کلیدی و محوری داشته و دارند.

رئیس فدراسیون والیبال تأکید کرد: رئیس منتخب هیات باید به گونه ای کار کند که تعامل خوبی بین اداره کل، فدراسیون و هیات برقرار شود.

وی با بیان اینکه همدلی و اتحاد، راه استفاده صحیح از ظرفیت های موجود است، گفت: خوشبختانه ریل گذاری درستی برای والیبال کشور انجام گرفته و ما امروز جزو ۱۰ قدرت برتر جهان در این رشته هستیم.

داورزنی خاطرنشان کرد: رده های سنی پایه، پشتوانه تیم های ملی هستند و هیات های استانی از جمله البرز باید توجه به استعدادیابی و برگزاری مسابقات و لیگ های پویا را در دستور کار قرار دهند.

وی وجود قومیت های مختلف در البرز را یک فرصت با ارزش ارزیابی و تصریح کرد: انتظار ما از والیبال البرز بسیار بیشتر از شرایط فعلی است و در راه توسعه و پیشرفت این رشته در استان به هیات کمک خواهیم کرد.

وجود مربیان آکادمیک برای پیشرفت والیبال استان بسیار مهم و اثرگذار است

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز نیز در این مجمع اجرای عادلانه و قانونمند تمامی مجامع هیات های ورزشی را مورد تأکید قرار داد.

بهزاد فروغی افزود: سنگ بنایی که مرحوم یزدانی خرم در والیبال نهاد، توسط جانشین خلف و شایسته او دکتر داورزنی با قدرت ادامه یافت و موجب شد که امروز ما شاهد این حجم از پیشرفت و موفقیت در والیبال کشور باشیم.

وی با اشاره به برگزاری مجمع هیات والیبال پس از حدود ۲ سال گفت: ساماندهی هیات های ورزشی به ویژه در رشته هایی چون والیبال که ماه ها و حتی سال‌ها بلاتکلیف مانده بودند از مهم ترین دغدغه های ما در اداره کل بوده و خواهد بود.

فروغی تأکید کرد: همواره در برگزاری تمامی مجامع عدالت و قانون را سرلوحه کارمان قرار داده ایم و فرصت حضور برای تمامی علاقمندان به خدمت در عرصه ورزش فراهم بوده است.

وی با اشاره به تغییر خانه والیبال از سالن فلاحت به سالن نشاط عنوان کرد: سالن فلاحت از لحاظ ابعاد و امکانات برای برگزاری رویدادهای رسمی و استاندارد مورد تأئید فدراسیون والیبال نبود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز ضمن تبریک به رئیس منتخب هیات گفت: انتظار است رئیس منتخب در راستای سیاست های وزارت ورزش، فدراسیون و اداره کل حرکت کرده و از ظرفیت تمامی دلسوزان این رشته استفاده نماید.

وی تصریح کرد: از فدراسیون در خواست داریم که نگاه ویژه ای به والیبال البرز داشته و برای اینکه خانه والیبال استان دارای کفپوش حرفه ای شود به هیات کمک نمایند.

در این مجمع عبدالرضا کریم نیا و بهنام محمودی ۲ کاندیدای احراز پست ریاست هیات بودند که پیش از آغاز فرایند رأی گیری هر کدام به مدت ۱۰ دقیقه به معرفی و ارائه برنامه های خود پرداختند.

پس از برگزاری انتخابات و فرایند رأی گیری، کریم نیا ۱۴ رأی و محمودی ۶ رأی را از آن خود کردند.

بدین ترتیب عبدالرضا کریم نیا برای مدت ۴ سال به عنوان رئیس هیات والیبال استان البرز انتخاب و معرفی شد.

همچنین با رأی اعضای مجمع؛ پریسا قراچورلو به عنوان نایب رئیس، امیر شریفی سلطانی به عنوان خزانه دار و محمدرضا شریفی و مرتضی اعتصامی به عنوان اعضای هیأت رئیسه والیبال استان البرز انتخاب شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha