هزینه‌کرد بیش از ۳۰۹ میلیارد تومانی سپاه برای رفع محرومیت از چهره استان بوشهر

بوشهر- ایرنا- فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: سپاه استان موفق شد با استقرار قرارگاه‌های پیشرفت و آبادانی در مناطق محروم استان و برنامه‌های محرومیت‌زدایی، ۳۰۹ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومانی جهت زدودن غبار محرومیت از چهره این استان هزینه کند.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ علی رزمجو روز چهارشنبه در نشست با نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر به مناسبت سالروز تأسیس سپاه انقلاب اسلامی اظهار کرد: کارنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از خاکریز های اصلی انقلاب نظیر خاکریزهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و دفاعی دارای عملکردهایی بسیار درخشان است.

وی افزود: افتخار این نهاد مقدس این است که از آغاز تاسیس تاکنون تابع تدابیر بنیانگذار انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بوده و در اجرای امامین انقلاب خود را اثبات کرده است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: با صدور فرهنگ پاسداری به بیرون از مرزهای کشور، این نهاد عملکردها و فرهنگ انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خود را به منطقه و دنیا نشان داده که سبب خنثی‌شدن پتانسیل استکبار در منطقه و سطح بین‌الملل شده است.

رزمجو با شاره به فعالیت‌های سپاه در استان بوشهر گفت: هزینه‌کرد ۱۹ میلیارد و ۲۸۱ میلیون تومانی در جهت استقرار قرارگاه‌های پیشرفت و آبادانی در مناطق محروم استان، سازماندهی یکهزار و ۲۰۰ گروه جهادی با هزینه‌کرد ۲۹۰ میلیارد و ۱۳۹ میلیون تومان اعتبار در پروژه‌های محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات به افراد محروم و توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان این استان از جمله عملکرد سپاه استان بوده است.

وی ادامه داد: واکسیناسیون ۲۵۰ هزار دام در استان، اهدای ۳۱۳ جهیزیه به زوج‌های جوان، انجام بیش از ۶ هزار فعالیت فرهنگی در استان بوشهر، اعزام ۶ هزار و ۹۰۰ نفر دانش آموز به مناطق عملیاتی، تولید یکهزار و ۷۰ محتوای رسانه‌ای و برگزاری ۱۳۰ برنامه در خصوص عفاف و حجاب در استان بوشهر از دیگر فعالیت‌های سپاه در سال گذشته بوده است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر یادآور شد: در ماه مبارک امسال نیز ۳۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان مناطق استان بوشهر توزیع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha