دستور العمل صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان در لرستان ابلاغ شد

خرم آباد- ایرنا- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان گفت: دستور العمل نحوه رسیدگی و پرداخت خسارات مالی، توسط «صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان» ابلاغ و نحوه پرداخت خسارت به متقاضیان تبیین شده است.

به گزارش چهارشنبه شب ایرنا از امور اقتصادی و دارایی لرستان، الهام شاداب فر اظهار کرد: دستور العمل نحوه رسیدگی و پرداخت خسارات مالی، موضوع تبصره ماده (9) آئین نامه اجرایی قانون موضوع بیمه حوادث طبیعی ساختمان به دستگاه‌های حاکمیتی در استان لرستان ابلاغ شد.

وی افزود: طبق این دستورالعمل در صورت بروز خسارات ناشی از حوادث طبیعی شامل سیل، زلزله و ... به واحدهای ساختمانی با کاربری مسکونی که دارای انشعاب قانونی برق برای مصارف خانگی است، جبران خسارت صورت می‌گیرد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان بیان کرد: بر اساس این دستورالعمل نمایندگان صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان، با اعلام استانداری لرستان به محل مراجعه و با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و اداره کل امور اقتصادی و دارایی، خسارات وارده را بررسی و ارزیابی می کنند.

شاداب فر تصریح کرد: بعد از بررسی و ارزیابی‌های صورت گرفته، مبالغ تعیین شده به مالکان واحدهای مزبور جهت جبران خسارات ساختمانی وارده، با رعایت حداکثر تعهد مقرر در آیین نامه اجرایی مربوطه، تعلق می‌گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha