۳۱ فروردین ۱۴۰۲، ۷:۵۸
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85088345
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صندوق حمایت اجتماعی در زنجان راه اندازی شد

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان از راه اندازی صندوق حمایت اجتماعی در این استان خبر داد و گفت: اساسنامه این صندوق بر ۲ رکن امور فرهنگی و ورزشی استوار شده است و امیدواریم فعالیت آن تغییرات خوبی را در بخش حامیان ورزشی رقم بزند.

به گزارش خبرنگار ایرنا محسن افشارچی شامگاه چهارشنبه در آئین تجلیل از قهرمانان فرا ملی استان با بیان اینکه ورزش و نشاط، به یقین باعث کاهش بیماری ها خواهد شد، تصریح کرد: امروز امر به ورزش امر به معروف است و به توسعه اجتماعی منجر می شود.

وی با بیان اینکه اقدامات قابل توجهی در بخش ورزش استان انجام گرفته است، تاکید کرد: راه طولانی و اراده ها برای توسعه محکم است.

استاندار زنجان با ابراز امیدواری از پر رنگ شدن حمایت ها از ورزش در این استان، گفت: صندوق حمایت اجتماعی نیز ظرفیت خوبی برای تقویت روزش در استان است.

افشارچی با اشاره به اینکه در حد توان حامی ورزش استان بوده و هستیم، خاطرنشان کرد: امیدوارم امسال اعتبارات بیشتری به فصل پنج جهت اقدامات موثر در حوزه ورزش استان اختصاص پیدا کند.

به گزارش ایرنا در این مراسم ۲۲۰ تن از ورزشکاران استان تجلیل شدندکه ۶۷ نفر از آن ها قهرمانان فرا ملی در سال ۱۴۰۱، داوران و مربیان و بقیه اعضای فعال و شاخص در هیأت های ورزشی استان بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha