محدودیت‌های ترافیکی ویژه نماز عید سعید فطر در زنجان اعمال می‌شود

زنجان - ایرنا - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: تمهیدات ترافیکی ویژه نماز عید سعید فطر برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر و بهتر این آیین در زنجان اتخاذ شد.

سرهنگ سید حبیب موسوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس تردد کلیه وسایط نقلیه از ساعت پنج صبح روز عید سعید فطر در محدوده برگزاری مراسم ممنوع خواهد بود.

وی اظهار کرد: در شهر زنجان شامل میدان رسل، خیابان منتهی به مصلای نماز جمعه، پیاده راه سبزه میدان، تقاطع صدر جهان و خیابان منتهی به امامزاده (در صورت نیاز) محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

سرهنگ موسوی درباره محدودیت توقف در محدوده برگزاری این مراسم نیز گفت: از ساعت ۲۴ شب قبل، توقف کلیه وسایط نقلیه در محدوده‌ محل اقامه نماز عید فطر ممنوع است و پاکسازی کامل محل انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به پیش بینی موج گسترده سفرها در تعطیلات پیش رو، پلیس راهور از حداکثر توان عملیاتی و امکانات و تجهیزات خودرویی برای اتخاذ تمهیدات فعالانه در رابطه با پوشش معابر شهری و حاشیه شهرها و معابر منتهی به مناطق تفرجگاهی موجود که احتمال افزایش سفر به آنها وجود دارد استفاده می کند.

موسوی گفت: همچنین پلیس راهور استان در راستای مدیریت ترافیک، پیشگیری از تصادفات و ارتقای ایمنی عبور و مرور نسبت به تقویت لجستیکی شهرستان های پرتردد در تعطیلات عید فطر و ایام پایانی هفته جاری اقدام خواهد کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان از عموم شهروندان خواست ضمن همکاری با پلیس راهور برای شرکت در نماز عید سعید فطر تا حد امکان از وسایل نقیله عمومی استفاده کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha