۳۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۳۸
کد خبر: 85088571
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اینزاگی: اتحاد تیمی نقطه قوت اینتر است

۳۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۳۸
کد خبر: 85088571
اینزاگی: اتحاد تیمی نقطه قوت اینتر است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان پس از صعود به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمان اروپا گفت: اتحاد تیمی نقطه قوت ما برای گذر از مرحله نیمه‌نهایی و رسیدن به فینال است.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال اینترمیلان ایتالیا با پیروزی در مجموع ۲ بازی رفت و برگشت برابر بنفیکا پرتغال جواز حضور در جمع چهار تیم پایان لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد. تیم اینتر برای حضور در فینال این مسابقات باید از سد آث‌میلان دیگر نماینده فوتبال ایتالیا عبور کند. اینتر میلان پیش از این ۳ عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرده است.

آث میلان نیز با ۷ عنوان دومین تیم پرافتخار لیگ قهرمانان است.

سیمونه اینزاگی سرمربی تیم فوتبال اینتر در پایان بازی این تیم برابر بنفیکا گفت: بنفیکا تیم قوی بود و در این فصل خیلی سخت شکست می‌خورد. نماینده پرتغال بازی با کیفیتی را ارائه کرد اما اینترمیلان با شایستگی موفق به صعود از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.

سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان با اشاره به حضور در جمع چهار تیم برتر اروپا گفت: اینتر مدت‌ها بود که حضور در چنین مرحله‌ای را تجربه نکرده بود. باید قدر این فرصت را بدانیم و با اقتدار گام به نیمه‌نهایی بگذاریم. اتحادی که در تیم است کمک زیادی به ما در ادامه خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha