ساماندهی خودروهای گازسوز ال‌پی‌جی در اردبیل آغاز شد

اردبیل-ایرنا- مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی استان اردبیل از آغاز ساماندهی خودروهای گاز سوی ال پی جی در این استان خبر داد.

سید حجت مدنی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دارندگان خودروهای گازسوز می‌توانند به منظور ساماندهی خودروهای گازسوز ال پی جی به نمایندگی توزیع گاز مایع، شرکت‌های توزیع کننده و مراکز خدمات فنی خودروهای گازسوز مراجعه کنند.

وی افزود: سامانه ثبت نام غیرحضوری و کسب اطلاعات بیشتر نیز به نشانی https://irngv.mimt.gov.ir مراجعه کرده و ثبت نام کنند پس از ثبت نام، از طریق پیامک به صاحبان خودرو اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان اردبیل خاطرنشان کرد: فهرست مراکز و نمایندگی‌های توزیع گاز مایع و مراکز خدمات فنی خودروهای دوگانه سوز نیز در سامانه اطلاعات جامع خودروهای گازسوز کشور – IRNGV موجود است.

وی ادامه داد: دوگانه‌ سوز کردن خودرو یکی از راه‌های موثر در کاهش مصرف سوخت و آلودگی شناخته شده و یکی از سالم‌ترین سوخت‌های رایج در تمام جهان است و از زمان آغاز اجرای طرح رایگان دوگانه‌ سوز کردن خودروهای عمومی تاکنون، چهار هزار و ۶۳۰ خودرو در این منطقه دوگانه‌ سوز شده است.

استان اردبیل در مجاورت استان‌های گیلان و آذربایجان شرقی از حجم تردد بالا برخوردار است و طبق اعلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل، تردد در مبادی ورودی و خروجی این استان در تعطیلات نوروز نسبت به سال قبل ۲۵ درصد افزایش داشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha