۳۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۱۷
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85088743
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 مسافران برای سفر به شمال از محور جایگزین استفاده کنند/ ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس

کرج - ایرنا - فرمانده پلیس راه البرز گفت: با توجه به تعطیلی چند روز آینده و ترافیک سنگین در جاده کرج- چالوس ، مسافران برای سفر به شمال کشور از محورهای جایگزین استفاده کنند.

سرهنگ «پیمان کرمی» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: اکنون با وجود یک طرفه شدن محور کرج- چالوس از جنوب به شمال، ترافیک در آزادراه تهران - شمال و جاده کرج- چالوس از محدوده شهرستانک تا نساء و محدوده کندوان سنگین است .

وی اضافه کرد: مسافران قبل ازسفر ازوضعیت ترافیکی راه های البرز مطلع شده و برای سفر به شهرهای شمالی از محورهای جایگزین استفاده کنند.

کرمی به رانندگان توصیه کرد هنگام سفر از توقف در حاشیه راه‌های استان البرز بویژه مناطق کوهستانی بپرهیزند، زیرا این اقدام بر بار ترافیکی موجود می‌افزاید.

وی در بخش دیگری ازسخنان خود به اجرای طرح ویژه ترافیکی در راه های البرز خبرداد و گفت: این طرح روز دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.
وی اضافه کرد: ماموران پلیس راه البرز با آمادگی کامل در پایگاه‌های ثابت و سیار وضعیت ترافیکی جاده‌های استان البرز را رصد می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: در این طرح به منظور کنترل بیشتر ترافیک و پیشگیری از اتلاف وقت رانندگان و مسافران در جاده‌های استان با سایر نهادهای امدادی نیز هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.
جاده کرج - چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر نیمی از آن در حوزه جغرافیایی استان البرزو مابقی در حوزه جغرافیایی استان مازندران قرار دارد.

۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های استان البرز است و در زمان تعطیلی‌ها بر میزان ترافیک در یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی این استان افزوده می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha