۳۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۵۶
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85088744
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهسازی پلهای خسارت دیده در گناباد نیازمند ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار است

گناباد-ایرنا- فرماندار گناباد گفت: برای احداث و بهسازی پلهای خسارت دیده بر اثر سیلاب در این شهرستان، ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا نصیری روز پنج شنبه در جریان بازدید از پلهای در دست بازسازی و احداث راههای دسترسی مناطق شهری و روستایی گناباد طی گفت و گو با خبرنگاران افزود: سیلاب سال گذشته به تعدادی از پلهای راههای دسترسی شهرستان گناباد خسارت وارد کرد.

وی ادامه داد: با هم افزایی و تعامل بین مسوولان اعم از نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی، فرمانداری، شوراهای اسلامی و شهرداریها و پیگیری لازم از سوی معاونت های رییس جمهور، وزرای کشور و راه و شهرسازی و استانداری خراسان رضوی تامین اعتبار لازم احداث و بهسازی ۱۱ پل از سال قبل در دستور کار قرار گرفت.

فرماندار گناباد گفت: این پلها در روستای مند، سموئی، زیباشهر، بهاباد، جنب بیمارستان علامه بهلول گنابادی، شهر بیدخت و دیگر مناطق شهری و روستایی این شهرستان واقع شده اند.

وی اظهار داشت: این در حالی است که پل راه دسترسی روستای مند که در نتیجه سیلاب خسارت دیده بود و مردم روستاهای همجوار منطقه به مدت ۲ ماه با مشکلاتی در تردد روبرو بودند، اکنون به بهره برداری رسیده است.

نصیری تصریح کرد: برای احداث و تکمیل و بهسازی ۱۰ پل راههای دسترسی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان به طور متوسط بین ۱۰ الی ۳۰ میلیارد ریال و در مجموع ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است که بخشی از آن تامین و بخشی دیگر در دست پیگیری می باشد.

وی بیان داشت: پلهای بهاباد، بیدخت، سموئی و زیباشهر گناباد حداکثر تا یک و نیم ماه آینده و بقیه پلها تا انتهای تابستان سالجاری تکمیل و مورد بهره برداری قرار می‌گیرند.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha