اولین برد شهرداری گرگان برابر ذوب آهن به ثبت رسید

تهران- ایرنا- نخستین بازی تیم‌های شهرداری گرگان و ذوب‌آهن اصفهان با برتری شاگردان مهران حاتمی به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، نخستین جدال تیم‌های شهرداری گرگان و ذوب‌آهن اصفهان در نیمه‌نهایی بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا با برتری ۹۱ بر۷۲ شاگردان مهران حاتمی همراه بود.

شهرداری گرگان به عنوان قهرمان و ذوب‌آهن اصفهان به عنوان نایب قهرمان لیگ برتر بسکتبال کشورمان در این مسابقات حضور دارند. شاگردان مهران حاتمی به صورت مستقیم و تیم فرزاد کوهیان پس از برتری مقابل نفت عراق جواز حضور در این مرحله را کسب کردند و اکنون برای حضور در فینال باید رو در روی هم صف آرایی کنند تا در مجموع تیم برنده راهی فینال شود.

در ابتدای کوارتر اول ذوب آهن بازی را در دست گرفت و درصدد بود تا فاصله خود را با شهرداری گرگان زیاد کند اما در ادامه شاگردان حاتمی به بازی بازگشتند. در این بازی که به دلیل میزبانی شهرداری گرگان تنها هواداران این تیم فرصت حضور در سالن را داشتند، بازی در پایان کوارتر اول با نتیجه ۲۲ بر۲۰ به سود نماینده اصفهان به پایان رسید.

در کوارتر دوم شاگردان حاتمی فوق العاده کار کردند و با کنترل بازی موفق شدند این کوارتر را ۳۰ بر ۸ پیروز میدان شدند تا بازی در پایان نیمه نخست ۵۰ بر ۳۰ به سود شهرداری گرگان خاتمه یابد.

در کوارتر سوم شاگردان کوهیان دوباره خود را در زمین پیدا کردند و موفق شدند اختلاف ۳۰ امتیازی کوارتر دوم را به ۸ امتیاز کاهش دهند تا حساسیت در کوارتر چهارم به اوج خود برسد.

کوارتر چهارم در شرایطی پیگیری شد که شهرداری گرگان نبض بازی را در اختیار گرفت و با بیرون رفتن ارسلان کاظمی از زمین بازی، شاگردان حاتمی کنترل توپ و میدان را در دست گرفته تا در پایان برنده این جدال حساس باشند.

دیدار دوم، این تیم‌ها روز پنجشنبه ۷ اردیبهشت و از ساعت ۲۲ در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha