۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۵۹
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85089205
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰۵ پایگاه برای جمع‌آوری زکات فطریه در ملایر برپا شد 

همدان- ایرنا- مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر گفت: در آستانه عید سعید فطر ۱۰۵ پایگاه برای جمع‌آوری زکات فطریه در نقاط مختلف این شهرستان برپا شده است.

"علی خراسانی" روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: مردم مومن و روزه‌دار ملایری می‌توانند زکات فطریه خود را از طریق این پایگاه‌ها که در دسترس همه است، پرداخت کنند.

وی افزود: این پایگاه‌ها شامل ۴۰ پایگاه شهری و ۴۰ پایگاه روستایی است که در مساجد و محل برگزاری نماز عید در نقاط مختلف شهرستان و مصلی حضرت ابوالفضل(ع) ملایر دایر شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر ادامه داد: ۲۵ پایگاه در مراکز نیکوکاری شهر و روستا نیز آماده جمع‌آوری زکات فطریه مردم در روز عید سعید فطر است.

خراسانی گفت: سال گذشته ۸۰۰ میلیون تومان زکات فطریه در این شهرستان جمع‌آوری و بین مددجویان و خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود امسال مبلغ جمع‌آوری زکات فطریه به یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برسد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر بیان کرد: مبالغ جمع‌آوری شده زکات فطریه در حوزه درمان و معیشت خانواده‌های زیر پوشش هزینه و با تفکیک این مبالغ، به حساب خانواده‌های زیر پوشش این نهاد واریز می‌شود.

خراسانی افزود: شهروندان ملایری همچنین می‌توانند زکات فطریه خود را به صورت الکترونیکی شامل فطریه عام به شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۶۱۵۹۷ و فطریه سادات با شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۵۹۸۸ پرداخت کنند.

وی گفت: همچنین مردم می‌توانند کفاره غیر عمد خود را از طریق شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۴۲۵۳ و کفاره عمد را از طریق شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۲۵۲۰ و کد دستوری #۵*۰۸۱۴*۸۸۷۷* پرداخت کنند.

خراسانی با بیان اینکه ترویج فرهنگ پرداخت زکات بهترین راه برای دستگیری از محرومان است، خواستار کمک هر چه بیشتر مردم به محرومان و نیازمندان این نهاد شد.

به گزارش ایرنا؛ در حال حاضر ۹ هزار و ۱۹۴ خانوار از خدمات حمایتی کمیته امداد شهرستان ملایر بهره‌مند می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha