امام جمعه دزفول: برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی نباید سلیقه‌ای و خودسرانه باشد

دزفول – ایرنا – امام جمعه دزفول با اشاره به تشکیل ستاد حجاب و عفاف در دزفول تاکید کرد: در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی نباید کسی سلیقه‌ای و خودسرانه عمل کند بلکه باید با تذکر مودبانه و هوشمندانه بر اساس قانون اقدام لازم انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی قاضی دزفولی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه دزفول در مصلای امام علی (ع)، گفت: سامانه‌های نظارتی برای برخورد با تمام مظاهر بدحجابی در فضای واقعی و مجازی این شهرستان فعال شده‌اند که طی هفته جاری ۴۴۰ نفر از افرادی که در این شهرستان با بدحجابی قانون را نقض کرده بودند، اعمال قانون شدند.

وی با بیان اینکه در برخورد با بی حجابی، برخورد فیزیکی هیچ جایگاهی ندارد، افزود: برخورد با بی حجابی به گونه ای نباشد که موجب سوء استفاده دشمنان شود؛ همه در این زمینه باید مراقبت کنند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی، با بیان اینکه همه مظاهر بی حجابی شناسایی و اعمال قانون می شوند، گفت: مردم دزفول نسبت به بی حجابی در این شهر دغدغه مند هستند و برخورد با بدحجابی در پاسخ به مطالبه های مردم دارالمومنین دزفول است.

وی افزود: دشمن به دنبال دوقطبی کردن کشور است که باید مراقبت لازم صورت گیرد تا در برخورد با بدحجابی هدف دشمن که همان شکاف در جامعه است، محقق نشود.

جنگ ترکیبی دشمن را فراموش نکنیم

امام جمعه دزفول با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با فرماندهان ارشد جمهوری اسلامی گفت: نیروهای مسلح حصاری مستحکم برای حفاظت از جامعه، ملت و کشور هستند که این افتخار و مسوولیتی بزرگ است.

حجت الاسلام قاضی دزفولی، با اشاره به جنگ سوریه، لیبی و سودان گفت: طراحی و پشت پرده تمام این جنگ‌ها دست صهیونیست‌ها دیده می‌شود که باید نیروهای مسلح با توکل به خدا ضمن غافل نشدن از مکر و نقشه دشمن، خود را به تجهیزات پیشرفته مسلح کنند.

وی با تاکید بر اهمیت غافل نشدن از دشمن و دستکم نگرفتن آن و در کنار باور به شکست پذیر بودن دشمن، افزود: استکبار جهانی، جنگ ترکیبی را علیه ملت ایران اسلامی در دستور کار دارد که هوشیاری مداوم در این زمینه ضروری است.

آقایی دلار باید شکسته شود

امام جمعه دزفول گفت: دلارزدایی بین کشورهای جهان شروع شده و سرعت گرفته است و باید از تجربه سایر کشورها برای کاهش وابستگی به دلار استفاده کرد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی، افزود: هیمنه استعماری استکبار جهانی که مبتنی بر آقایی دلار است باید شکسته شود که شکسته شدن هیمنه دلار، فروپاشی استکبار جهانی را نیز در پی خواهد داشت.

عادی سازی روابط اسرائیل با کشورهای عربی شکست خورد

امام جمعه دزفول با اشاره به سفر وزیر امور خارجه سوریه به عربستان گفت: این سفر مهم دیپلماتیک موجب نقش برآب شدن توطئه اسرائیل و آمریکا برای منزوی کردن این کشور و محور مقاومت را درپی داشت.

وی ادامه داد: آمریکا و رژیم صهیونیستی در تلاش بودند که کشورهای عربی را به عادی سازی روابط با اسرائیل مجبور کنند و ایران و همپیمانان آن را در انزوا قرار دهند که با تغییر مناسبات دیپلماتیک میان کشورهای اسلامی شاهد هستیم سران کشورهای عربی و اسلامی به جای سفر به تل‌آویو به سوریه و ایران سفر می کنند که این شکست بزرگی برای اسرائیل و آمریکا بود.

حجت الاسلام قاضی دزفولی اظهار کرد: با تقویت روابط دیپلماتیک میان کشورهای اسلامی جایی برای اشغالگران اسرائیلی و آمریکایی در منطقه وجود نخواهد داشت و این مستکبران چاره ای جز خروج از منطقه نخواهند داشت.

نشانه‌های افول آمریکا آشکار شده است

امام جمعه دزفول با اشاره به سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس گفت: آمریکا تصور می کرد با یک عملیات ضربتی توان آزاد کردن جاسوس‌های دستگیر شده سفارتشان در ایران را دارد ولی دست خدا بالاتر از آنها بود و آمریکایی ها در صحرای طبس زمین گیر شد.

وی با اشاره به سرعت گیری افول آمریکا افزود: نشانه های افول آمریکا برای همه کارشناسان بین المللی آشکار شده است و روزی را خواهیم دید که شیطان بزرگ شکست خواهد خورد و هیمنه استکباری آن فروخواهد پاشید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha