ملی‌پوش شهرداری: بسکتبال ذوب‌آهن قابل احترام است اما باید به فینال برسیم

تهران- ایرنا- ملی‌پوش بسکتبال کشورمان با اشاره به برد شهرداری گرگان در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی غرب آسیا برابر نماینده اصفهان گفت: ذوب‌آهن تیم قابل احترامی است ولی ما باید به فینال برسیم.

محمد جمشدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا و در واکنش به برد شهرداری گرگان برابر ذوب‌آهن اصفهان در مرحله نیمه‌نهایی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. باید به تیم ذوب‌آهن هم تبریک بگویم چرا که آنها بسکتبال را خیلی خوب بازی می‌کنند. این تیم کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد اما فکر می‌کنم از نظر دفاعی ما بهتر عمل کردیم و بهتر از دیدارهای قبل ظاهر شدیم.

وی ادامه داد: از الان باید روی بازی دوم تمرکز کنیم. تمرکز در دیدار دوم و رفع نواقصی که در این بازی داشتیم باید مد نظرمان باشیم. بعد از استراحت و ریکاروی که خواهیم داشت تمرینات خودمان را دنبال می‌کنیم و باید ببینیم کادر فنی چه تدابیری را برای این دیدار لحاظ خواهد کرد.

بازیکن شهرداری گرگان در خصوص مصدومیتی که دارد نیز گفت: از ناحیه کمر، درد دارم اما تمام تلاشم این است که در خدمت تیم باشم و مهم برد و پیروزی شهرداری گرگان است تا بتوانیم خودمان را به فینال برسانیم و هدفی که داریم را دنبال کنیم.

ملی‌پوش بسکتبال کشورمان در واکنش به این سئوال که آیا حضور یک مربی سرشناس خارجی می‌تواند به تیم ملی ایران در راه جام‌جهانی و المپیک کمک کند، گفت: من یک بازیکن هستم و این موضوع در حیطه وظایف من نیست، اما به عنوان فردی که سال‌هاست بسکتبال بازی می‌کنم، می‌گویم امروز تمام تیم‌های مدعی درصدد ارتقای خود هستند و از مربیان مطرح جهان استفاده می‌کنند. تیم چین همین روند را در دستور کار قرار داده است. تا جایی که خبر دارم فدراسیون بسکتبال ایران نیز به دنبال یک مربی مطرح و نام‌دار می‌گردد تا شرایط حضور او در ایران را فراهم کند و امیدواریم هر چه می‌شود به سود بسکتبال ایران باشد.

وی درباره اینکه چه مربی با چه فرهنگی می‌تواند به بسکتبال ایران کمک کند، تاکید کرد: بسکتبال زبان مشترکی است که می‌تواند در همه فرهنگ‌ها به اجرا در آمده و مشکلی از این بابت نیست، اما بازهم تاکید می‌کنم من یک بازیکن هستم و باید در خدمت تیم ملی کشورم باشم تا با حضور در جام‌جهانی، جواز حضور در المپیک را هم کسب کنیم.

نخستین جدال تیم‌های شهرداری گرگان و ذوب‌آهن اصفهان در نیمه‌نهایی بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا با برتری ۹۱ بر۷۲ شاگردان مهران حاتمی در شهرداری گرگان همراه بود. دیدار دوم این تیم‌ها روز پنجشنبه ۷ اردیبهشت از ساعت ۲۲ در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha