امام جمعه تربت حیدریه: خودروسازان به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب توجه کنند

تربت‌حیدریه - ایرنا - امام جمعه تربت‌حیدریه با یادآوری پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب مبنی بر "مهار تورم و رشد تولید" گفت: مردم انتظار دارند شرکت های خودروسازی به توصیه های رهبری عمل کنند اما متاسفانه برخی شرکتهای خودروسازی خلاف نظر رهبر معظم انقلاب با اقدامات مختلف در تلاش برای تاثیر بر بازار قیمتها هستند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سیدمحمد معلمی در خطبه‌های نماز جمعه امروز تربت حیدریه افزود:برخی شرکتهای خودروسازی با بستن موقت سامانه عرضه محصولات خود به دنبال افزایش قیمت و تحمیل شرایط جدید بر خریداران هستند و گویا برخی افراد و شرکتها سال مهار تورم را با بهار تورم اشتباه گرفته اند.

خطیب جمعه تربت‌حیدریه از دولت و مجلس خواست تا دست‌هایی که مانع تحقق شعار سال هستند را کوتاه و خاطیان را به مردم معرفی کنند.

معلمی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه تربت حیدریه ضمن گرامیداشت دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ویژگی‌های مثبت این شجره طیبه و محصول ناب انقلاب اسلامی محدود به مرزهای ایران نیست چراکه امید مستضعفان و محرومان جهان هم هست.

وی اظهار کرد: یکی از کارکردهای مثبت سپاه پاسداران خنثی کردن توطئه‌ها علیه کشورمان در سرتاسر جهان و دیگری بسیج مردمی و ایجاد جبهه مقاومت در مقابل امیال غیرانسانی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی است.

امام جمعه تربت‌حیدریه با تبریک پیشاپیش عید فطر، از هیئات‌ مذهبی شهرستان برای برپایی مراسم و شعائر دینی و قرآن در ماه رمضان تشکر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha