امام جمعه گناباد: بخشهای دولتی از هر گونه اقدام مغایر شعار سال بپرهیزند

گناباد- ایرنا- امام جمعه گناباد گفت: بخشهای دولتی و یا شرکتهای وابسته به دولت باید به دنبال تحقق شعار امسال که توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان "مهار تورم و رشد تولید" نام‌گذاری شده است باشند و از هر گونه اقدامات مغایر این مساله پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام حسن صادقی نسب در خطبه های نماز جمعه امروز گناباد افزود: بخشهای دولتی و دستگاههای اجرایی باید با کاهش دادن هزینه های تولید و دامن نزدن به گرانی جزء نخستین بخشهایی باشند که تاکیدات مقام معظم رهبری در نام‌گذاری امسال را عمل می کنند.

وی ادامه داد: اگر بخشهای دولتی و یا شرکتهای وابسته به دولت اقدام به افزایش تولیدات و خدمات خود کنند این مساله در بقیه بخشها گسترش می یابد.

خطیب نماز جمعه گناباد گفت: افزایش بیمه کارگری از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به ۲۵۰ میلیون ریال و افزایش قیمت خودروهای تولیدی در ابتدای سال جاری مغایر رویکردهای شعار امسال در مهار تورم است.

صادقی نسب دیدار اخیر جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش با مقام معظم رهبری و پیشرفتهای نیروهای مسلح در ساخت سلاحهای مدرن را یادآور شد و افزود: هر اندازه اقتدار این نیروها بیشتر افزایش یابد به همان مقدار جرات دشمن در حمله به کشورمان کاهش می یابد.

وی شکستهای مفتضحانه رژیم اشغالگر قدس در دستیابی به اهداف تجاوزکارانه اش را نشان دهنده اقتدار مقاومت اسلامی، حماس و حزب الله لبنان دانست و ابرازامیدواری کرد با تلاشهای جریان مقاومت و اقتدار جهان اسلام در آینده نزدیک شاهد نابودی این رژیم صهیونستی و آزادی بیت المقدس باشیم.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha