۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۴۴
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85089312
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه موقت مهاباد: انفاق و خیرات نباید تنها به ماه مبارک رمضان ختم شود

مهاباد - ایرنا - امام جمعه موقت مهاباد گفت: انفاق و خیرات مسلمانان در قبال هم نوع خود نباید تنها به ماه مبارک رمضان ختم شود و همواره باید در زندگی انسان جاری باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا سلیمان رشیدی در خطبه نماز جمعه این هفته مهاباد افزود: اعمال صالح و نهی از منکر بعد از ماه مبارک رمضان نیز باید ادامه دار باشد تا به عادت تبدیل شود.

وی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنان در ماه مبارک رمضان ادامه داد: فلسفه و حکمت روزه گرفتن تاثیر در زندگی و ارتقای تقوا بوده و روزه داری در مابقی روزهای سال از جمله روزهای دوشنبه، و پنجشنبه و اواسط هر ماه جزء سنت های پیامبر اکرم (ص) است.

امام جمعه موقت مهاباد با بیان اینکه حضور در مساجد و نماز جمعه نیز جزء کارهای نیک بوده و بعد از رمضان نیز باید این اماکن مملو از مومنان شود، اظهار کرد: عمل به نمازهای پنج گانه و دوری از هوای نفس سبب تقویت بنیاد جامعه و دوری از زوال اخلاقی است.

ماموستا رشیدی تاکید کرد: از کارهای بسیار نیک و اعمال پسندیده که حضرت حق و انبیا و ائمه نسبت به آن اصرار کرده اند، صله رحم بوده و قطع رحم و بریدن رابطه از خویشان و بستگان به شدت نهی شده است.

وی اضافه کرد: یاری رساندن به ایتام و نیازمندان از برکات ارزشمند ماه رمضان برای مسلمانان است، عملی پسندیده که به تحقق عدالت اجتماعی در جامعه کمک می کند و تداوم آن در تمام روزهای سال ضروری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha