استکبار جهانی بیشترین دشمنی را با جوانان و نوجوانان ایران دارد

بوشهر - ایرنا - امام جمعه بوشهر با اشاره به دشمنی استکبار جهانی با ملت ایران، گفت: دشمنی استکبار جهانی با جوانان و نوجوانان کشور بیشتر است چرا که آنها مدیران آینده ایران اسلامی هستند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه امروز بوشهر با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانشجویان، اظهار کرد: امروز جوانان و نوجوانان در خط مقدم مقاومت در برابر تهاجمات جبهه استکبار است.

وی افزود: راه انقلاب اسلامی باید با آرمانخواهی، عقلانیت و امید به آینده دنبال شود و جامعه در این مسیر نیازمند مبانی فکری و انگیزشی مستحکم دینی است.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: راه روشن انقلاب اسلامی همان تمدن آفرینی، پیشرفت و معنویت برای جامعه ملی و ارائه اسلام ناب محمدی به جهان است.

صفایی‌بوشهری گفت: امروز دشمن تلاش می‌کند تا روح ناامیدی در جامعه‌ ایران بدمد اما باید با آرمانخواهی، به آینده امید داشت.

وی تاکید کرد: مسئولان نیز باید برای رفع کمبودها تلاش کنند و همه به آنها کمک کنند.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: امروز ایران اسلامی باید در برابر تهاجمات مختلف رشمن ایستادگی کند چرا که در غیر این صورت به روزهایی برمی‌گردیم که سفارتخانه‌های اسرائیلی و غربی‌ها بر ما حکومت می‌کردند و حرف نخست را می‌زدند.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر عقلانیت، اظهار کرد: تمام تصمیم‌ها و اقدامات باید براساس دانش انجام و اولویت‌ها بر اساس عقلانیت انتخاب شود.

صفایی‌بوشهری ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران، گفت: این نیروی انقلابی در همه عرصه‌های نظامی، اجتماعی، خدمت‌رسانی و فرهنگی پاسدار حریم ایران اسلامی است.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: سپاه پاسداران بال قوی خدمت به کشور بوده و تضعیف آن حرام و حمایت و تقویت آن واجب است.

وی ضمن تبریک عید سعید فطر به مردم مسلمان بوشهر، از همه دستگاه‌ها، بانوان، جوانان و گروه‌های مردمی که رمضان امسال برای ایجاد فضای معنویت در استان کوشیدند قدردانی کرد و گفت: مسئولان از گروه‌های مردمی در این زمینه حمایت کنند تا این حرکت‌ها متوقف نشود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha