۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۰۸
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85089339
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

نماینده ولی فقیه در لرستان: وظیفه سپاه دفاع از ایران و ارزش‍‌های انقلاب است

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: یکی از وظایف سپاه حفاظت از تمامیت ارضی کشور و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید "احمدرضا شاهرخی " در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد با اشاره به دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی (ره) اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم حافظ ایران هستند و هم حافظ انقلاب اسلامی که باید بدانیم حفظ ایران و انقلاب اسلامی از هم جدایی ناپذیر هستند.
وی به برخی از دستاوردهای سپاه اشاره کرد و افزود: رشد فرهنگ بسیجی،شکل گیری بزرگترین نیروی مردمی در جهان به عنوان بسیج، تربیت ۱۰ میلیون جوان انقلابی، معنویت خواه و جهادی از جمله ماموریت های سپاه است.

امام جمعه خرم آباد همچنین گفت : تاسیس قرارگاه سازندگی و پیشرفت و کمک به حادثه دیدگان گوشه هایی دیگر از خدمات سپاه در کشور است.

بستر اقتصادی در رشد ناهنجاری حجاب موثر است
نماینده ولی فقیه در لرستان در بخشی دیگر از سخنانش به اجرای طرح صیانت حجاب نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: شاهد وضعیت مناسب تری در جامعه هستیم.
وی با تاکید بر اینکه بستر اقتصادی در رشد ناهنجاری حجاب موثر است تصریح کرد: پوشاک و محصولات حجاب باید با قیمت مناسب و تنوع کافی در اختیار عموم مردم قرار گیرد و از ورود لباس های مغایر با فرهنگ ایرانی جلو گیری شود.
خطیب نماز جمعه خرم آباد همچنین گفت: همه دستگاه های مسئول باید تلاش کنند تا وضعیت اقتصادی سامان یابد تا از ناهنجاری ها که یکی از مصادیق آن حجاب است جلو گیری شود.
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و تاسیس حساب ۱۰۰ امام خمینی اشاره کرد و گفت: بنیاد مسکن یادگار امام امت است که در انجام وظایف احداث مسکن برای محرومان در سهر و روستا خدمات ارزشمند و متنوعی انجام داده و جا دارد خیران با کمک های خود به حساب ۱۰۰ امام به گسترش فعالیت های این بنیاد کمک کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha