۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۲۶
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85089354
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها حضور موثر و درخشانی دارد

زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تاسیس ( سوم اردیبهشت ماه سال 1358 ) تاکنون در تمامی عرصه ها حضوری موثر و درخشان داشته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نمازجمعه شهر زنجان پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی را مهمترین نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور بیان کرد و افزود: تاسیس این نهاد انقلابی برای تحقق آرمانهای امام راحل و انقلاب اسلامی نشان دهنده تدبیر و دوراندیشی بنیانگذار جمهوری اسلامی بود.

وی تاکید کرد: نیروهای فداکار و جان برکف این نهاد در تمامی عرصه ها با ایثار و از خودگذشتگی فعال بوده اند و پس از ایفای نقش در هشت سال دوران دفاع مقدس، در عرصه های سازندگی، محرومیت زدایی و دستگیری از محرومان نیز کارنامه درخشانی دارند.

امام جمعه زنجان به اقدامات سپاه پاسداران در جبهه مقاومت نیز اشاره و خاطرنشان کرد: نیروهای این نهاد انقلابی با نقش آفرینی مثال زدنی و بی نظیر در جبهه مقاومت با اقتدار از تجاوز و ورود متجاوزان داعشی به کشورمان جلوگیری کردند.

وی به شکست استکبار جهانی در صحرای طبس اشاره کردو گفت: نقش برآب شدن توطئه های شوم دشمن در این مقطع از تاریخ انقلاب با توجهات خداوند متعال و امدادهای غیبی بسیار سنگین و غیرقابل باور برای آنان بود.

حجت الاسلام خاتمی با تبیین اهمیت و ضرورت حفظ حجاب و عفاف در جامعه، تاکید کرد: دشمنان با دستاویز قرار دادن مسئله حجاب در صدد رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده خود در این کشور هستند.

وی تصریح کرد: مردم مومن و انقلابی کشور به یقین با آگاهی و بصیرت دشمنان را در این عرصه نیز شکست خواهند داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha