سپاه و بسیج به یک الگو برای تمام آزادی خواهان جهان تبدیل شده است

کرج – ایرنا – فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: امروزه سپاه و بسیج به یک الگوی بی بدیل برای نه تنها کشورهای مسلمان بلکه تمام آزادی خواهان جهان تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا در سخنان پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه مهرشهر کرج ، در آستانه سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران در طول مسیر خود با توطئه ها و تهدیدات مختلفی روبرو بوده و در ادامه مسیر سختی را طی خواهد کرد، افزود: ناملایمات و دشمنی هایی در طول مسیر انقلاب آن را خواهد آزرد.

وی اظهار کرد: هویت طلبی انقلاب ما همیشه و در همه حال با مخاطرات مختلف مواجه بوده و این تقابل حق و باطل ادامه داشت و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را به این تدبیر الهی و حکمیانه رساند که حفاظت از این انقلاب و طی مسیر آن ضرورت و نیازمند پاسداری است.

وی گفت: تشکیل نهاد مقدس سپاه پاسداران در کمتر از سه ماه از آغاز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با این منطق بود و ماموریت و وظیفه ذاتی و جاری سپاه حفاظت و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی که هم حفاظت از خود انقلاب و دستاوردهای آن در داخل و خارج کشور است و امروز با گذشته ۴۴ سال از انقلاب و سپاه پی به تدبیر الهی و داهیانه امام خود برده ایم.

حیدرنیا با اشاره به حضور و اثرگذاری سپاه در تمام عرصه ها و در هر جایی که نیاز به حضور و دفاع از انقلاب و نظام بوده، افزود: سپاه پاسداران در طول این ۴۴ سال ماموریت های مختلفی از جمله مقابله با دشمنان در جنگ سخت نظامی هشت سال دفاع مقدس می باشد که دشمنان قدار این نظام و انقلاب با انواع تهدیدات و پشتیبانی هم پیمانانش بر این ملت تحمیل کردند.

وی تصریح کرد: امروز سپاه این نظام و انقلاب را به جایی رسانده که موشک های غران فرزندان ایران در نیروی مقتدر هوا و فضا در مقابل تمام دژخیمان که در راس آن ها آمریکای جنایتکار است بر سر آن ها فرود آمد.

وی گفت: این واقعیت را بدانید که در طول ۷۰ سال بعد از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری ولو ابرقدرت جرات شلیک یک گلوله به سمت آمریکا را نداشت ولی ایران مقتدر موشک های خود را بر سر آن ها فرود آورد و جرات نکرد یک گلوله در پاسخ بدهد.

فرمانده سپاه استان البرز افزود: حضور سپاه و بسیج در عرصه های سازندگی و کمک به همنوعان بر همه واضح است و هر جا ملت ما به خصوص مردم کم برخوردار که ولی نعمتان اصلی انقلاب هستند کمکی خواستند به میدان آمدند به طوریکه تخصیص هزاران میلیارد کمک مومنانه در کرونا و پس از آن گواه این موضوع است.

وی با اشاره به اینکه در سال جدید بیش از ۴۰ هزار بسته معیشتی و کمک مومنانه توسط فرزندان شما در البرز به دست مردم کم برخوردار رسید، بیان کرد: کمک فرزندان شما در سپاه و بسیج به مردم در مقابل بلایای طبیعی و کرونا برکسی پوشیده نیست و اگر مردم جایی گرفتار مشکلی شوند این فرزندان شما هستند که به مناطق اعزام می شوند.

سپاه و بسیج سردمدار مقابله با انواع جنگ ها است

حیدرنیا گفت: مقابله با فتنه های عمیق و جنگ نرم و موضوعات فرهنگی و جنگ ترکیبی شناختی و ادراکی که علیه نسل ما و جوانان و دانش آموزان و دانشجویان به راه انداخته است کار سپاه و بسیج است که سردمدار مقابله با این جنگ ها باشد.

وی افزود: تقویت جبهه های مقاومت و صدور انقلاب به دوردست ها و تمام جهان و تمام کشورهای آزادی خواه یکی از ماموریت های سپاه است که سپاه قدس مقتدر ما ماموریت صدور انقلاب را به تمام دنیا دارد.

فرمانده سپاه استان البرز تصریح کرد: مقابله با جبهه تکفیری و شجره خبیثه ملعون داعش بر کسی پوشیده نیست و هر زمانی آن ها آمدند این فرزندان و حاج قاسم ما بود که با کمک تمام بسیجیان جبهه مقاومت این شجره ملعونه را برای همیشه محو کردند.

حضور مقتدرانه سپاه اجازه قدرت نمایی به هیچ مستکبری را نمی دهد

وی گفت: حضور مقتدرانه سپاه در زمین، هوا و دریا اجازه قدرت نمایی به هیچ مستکبری را نمی دهد که از جمله آن ها دستگیری افسران آمریکایی در خلیج فارس را همه به یاد داریم و هر گاه دشمن آمد کشتی های ما را مصادره کرد این فرزندان شما در نیروی دریایی سپاه بودند که آن ها را شجاعانه به ذلت نشاندند.

حیدرنیا تاکید کرد: موفقیت سپاه نه در بین مردم و دوست داران سپاه و بسیچ بلکه به اذعان تمام دشمنان نظام و انقلاب بسیار بوده است و دشمن اعتراف می کند اگر در جنگ ترکیبی به پیروزی نرسیم به دلیل حضور مقتدرانه سپاه و بسیچ در مقابل این جنگ ترکیبی است.

وی گفت: امروز توطئه های عمیق دشمن که بر علیه ما گسیل داشته اگر درصد کمی به هر کشوری ولو قدرتمند وارد می شد آن کشور را سرنگون می کرد ولی ایران به برکت وجود جوانانی شجاع هیچگاه اجازه پیروزی دشمنان را نمی دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha