۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۴۵
کد خبرنگار: 3091
کد خبر: 85089376
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه اهواز: مردم خوزستان در سفر رییس جمهور گردهمایی بزرگ انقلابیون را رقم می‌زنند

اهواز- ایرنا - امام جمعه اهواز با اشاره به سفر هفته آینده رییس جمهور به خوزستان گفت: مردم استان در سفر استانی آیت الله رئیسی به خوزستان با استقبال پرشور خود، گردهمایی بزرگ انقلابیون را رقم خواهند زد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد در خطبه های نماز جمعه اهواز در محل مصلای مهدیه این شهرستان از مردم درخواست کرد از هر قشر و گروهی که هستید روز پنجشنبه هفته آینده در استقبال از رییس جمهور انقلابی شرکت کنند.

وی ادامه داد: حضور مردم در این گردهمایی با وجود همه سختی ها، عظمت مردم استان و پایبندی به انقلاب را به عنوان مولفه اقتدار نشان خواهد داد.

نماینده ولی فقیه در استان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر گفت: میزان زکات فطریه بنا بر اعلام دفتر مقام معظم رهبری برای هر نفر حداقل سه کیلوگرم گندم، جو یا برنج است که باید به فرد مستحق داده شود و اگر پول یکی از این‌ها را هم پرداخت گردد؛ کافی است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد تصریح کرد: مبلغ زکات فطره برای هر نفر ۶۰۰ هزار ریال و مد طعام نیز ۱۲۰ هزار ریال تعیین شده است که در وقت شرعی باید پرداخت شود.

امام جمعه اهواز خاطرنشان کرد: اقامه نماز عید فطر که قرار بود در دانشگاه شهید چمران باشد با مشاوره و در نظر گرفتن شرایط ایاب و ذهاب و آمادگی برای بستر مناسب نمازگزاران صبح روز عید در اتوبان آیت الله بهبهانی حدفاصل میدان پاداد - چهار راه آبادان جنب شهربازی برپا می شود.

صیانت از دستاوردهای یک ماه بندگی مهم است

خطیب جمعه اهواز افزود: چگونگی صیانت از دستاوردهای یک ماه بندگی و عبادت بسیار مهم است و باور به حضور در محضر خداوند و این که عملی را انجام می دهیم و خداوند شاهد و ناظر آن است نشان از حضور باوری خدا است که می تواند دستاوردهای این ماه مبارک را حفظ کند.

وی مراقبت مداوم بر نفس بعنوان امانت الهی جهت حفظ دستاوردهای معنوی ماه مبارک رمضان را نیز ضرورت دانست و ادامه داد: عمل به دستورات الهی و اهل بیت را می توان دیگر موارد ضروری در مراقبت از نفس عنوان کرد.

امام جمعه اهواز خاطرنشان کرد: ماه رمضان و همه ظرفیت های آن فضل الهی است که انسان باید توجه داشته و همواره برای بالابردن ظرفیت های معنوی خود تلاش کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha