۱۴ دستگاه آمبولانس ویژه نماز عید فطر در حرم رضوی استقرار یافتند  

مشهد- ایرنا- رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه مشهد گفت: ۱۴ دستگاه آمبولانس، اتوبوس - آمبولانس و موتورلانس ویژه نماز عید فطر، امروز در داخل و اطراف حرم مطهر رضوی مستقر شدند.

دکتر علی یزدانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در روز عید فطر ۱۰ دستگاه آمبولانس، ۲ دستگاه اتوبوس - آمبولانس و ۲ دستگاه موتورلانس به همراه ۵۰ تکنسین اورژانس ۱۱۵ در آماده باش کامل هستند.

وی بیان کرد: همچنین از ظرفیت کامل تجهیزات و تکنسین‌ها در ایام تعطیلات عیدفطر که سفرهای زیادی را از نقاط مختلف کشور به مشهد شاهد هستیم، در پایگاه‌های شهری و جاده‌ای اورژانس پیش بیمارستانی برای ارائه خدمات مورد نیاز اورژانسی به زائران و مسافران استفاده شده است.

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه مشهد گفت: در ایام عید فطر ضمن حضور تمامی نیروهای اورژانس ۱۱۵ و مرکز پایش مراقبت های درمانی CMC در محل خدمت، نماینده اورژانس ۱۱۵ مشهد نیز در مرکز کنترل ترافیک حضور دارد تا در مواقعی که نیاز به اعزام به مرکز درمانی بود، راحت‌ترین مسیر برای انتقال فرد بیمار به بیمارستان اعلام شود.

به گزارش ایرنا، مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۹۹ پایگاه شهری، ۶۵ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس - آمبولانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha