نماینده یزد: مستقل ماندن شهر حمیدیا سبب ارائه خدمات بهتر به مردم می‌شود+فیلم

یزد- ایرنا- نماینده مردم یزد، اشکذر و ندوشن در مجلس شورای اسلامی گفت: مستقل ماندن شهر حمیدیا و شاهدیه سبب ارائه خدمات بهتر به مردم این مناطق می‌شود.

به گزارش ایرنا، محمد صالح جوکار روز جمعه در جمع مردم و مسئولان شهر حمیدیا در مسجد صاحب الزمان ‌(‌عج) این شهر در خصوص مطالبه مردم جهت مستقل بودن، افزود: اعتقاد دارم شهرهای حمیدیا و شاهدیه باید مستقل بمانند و اگر این شهرها به شهر یزد الحاق شوند خدمات بهتری به مردم صورت نمی‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه پس از این همه سال‌های خدمت به مردم به این تجربه دست یافته‌ایم که در شهرداری و شورای شهر مستقل امورات و ارائه خدمات به مردم بهتر انجام می‌شود، ادامه داد: هر چه در حوزه تقسیمات کشوری محدوده تقسیمات کوچک‌تر باشد، واحدهای اداری و خدماتی در آن منطقه بهتر می‌توانند فعالیت‌های خود را پیگیری کنند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همین که تاکنون استقلال شهرداری و شورای شهر حمیدیا به ویژه در ‌دو دوره انتخابات گذشته حفظ شده خود یک امتیاز است اما باید پیگیر ثبات این استقلال باشیم و این پیگیری را نیز انجام خواهیم داد.

جوکار بیان کرد: در این رابطه باید با کمک استاندار یزد طرحی از سوی استانداری آماده و به وزارت کشور ارجاع شود و ما نیز در کمیسیون مجلس و کمیسیون سیاسی دولت این طرح را پیگیری کنیم تا در نهایت در هیات دولت به تصویب برسد.

وی با قدردانی از مردم و مسئولان شهر حمیدیا که در برنامه‌های مختلف همکاری دارند گفت: البته ‌عده‌ای با استقلال شهر حمیدیا مخالف هستند که این افراد باید نظر و رضایت مردم را در اولویت قرار دهند و اینگونه فشارها قابل قبول نیست.

جوکار تاکید کرد: دو نفر از افراد معتمد این منطقه باید پیگیر مصوبات باشند که اجرایی شود و تصویب مصوبات به تنهایی کافی نیست بلکه پیگیری آن تا حصول نتیجه باید با جدیت دنبال شود و اگر مسئول یا دستگاهی همراهی نکرد، اطلاع دهید تا از دستگاه مربوطه مطالبه کنیم.

حضور اتباع بیگانه و ناامنی این منطقه، بحث الحاق حمیدیا به شهر یزد، کیفیت پایین آب منطقه، مشکل فاضلاب، افت فشار آب ، راه اندازی قنات حمیدیا، کمبود سرانه آموزشی در این منطقه و مشکلات فرهنگی از جمله مشکلات اصلی مطرح شده از سوی هیات امنای مسجد صاحب الزمان (عج)، ‌معتمدین محل ‌و مردم شهر حمیدیا در این نشست بود.

شهرحمیدیا با حدود ۷۰ هزار نفر جمعیت از توابع بخش مرکزی شهرستان یزد است که از محله‌های رحمت‌آباد ، نجف‌آباد ، قاسم‌آباد جدید (قاسم نقی)، اسدآباد، شهرک قدس ، شهرک کوثر و شهرک لاله تشکیل شده‌است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha