امام جمعه دزفول: سفرهای استانی رییس جمهور برکات زیادی داشته است

دزفول- ایرنا- امام جمعه دزفول برنامه ریزی هیات دولت برای سفر به خوزستان را یادآور شد و گفت: سفرهای استانی رییس جمهور برکات زیادی داشته است.

به گزارش ایرنا سید محمدعلی قاضی دزفولی روز شنبه در نماز عید سعید فطر مقابل مصلای امام علی (ع) افزود: رییس جمهور و هیات دولت آخر همین هفته به استان خوزستان و دزفول سفر می‌کنند.

وی ادامه داد: آیت الله رییسی تاکنون هفت بار به استان خوزستان سفر کرده و بیشترین سفر استانی را به این استان داشته است.

امام جمعه دزفول با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با دانشجویان گفت: رهبری در این دیدار ماه مبارک رمضان را بهار مضاعف دانستند و بر لزوم آشنایی با زندگی شهدا تاکید کردند.

وی با اشاره به اهمیت تقویت مبانی عقیدتی مانند انتظار فرج افزود: احساس مسوولیت نسبت به مسایل کشور، داشتن امید و قطبی نکردن جامعه دانشجویی از دیگر موارد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانشجویان است.

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی قطبی کردن جامعه دانشجویی را از برنامه‌های دشمن دانست و اظهار کرد: زبان دانشجو نباید صرفا گوینده مشکلات باشد بلکه باید راهکار هم برای رفع مشکلات ارائه دهند.

راهپیمایی‌ها نوعی رفراندوم هستند

امام جمعه دزفول بر لزوم خودداری از سطحی نگری و تندگویی در اظهارنظرها و ملی نکردن مشکلات محلی از سوی دانشجویان گفت: برخی برگزاری رفراندوم را مطرح می‌کنند که شدنی نیست اگرچه راهپیمایی‌های هر سال و بیرون آمدن آن جمعیت عظیم مردم، نوعی رفراندوم هستند.

وی با بیان اینکه دانشجو باید به دنبال ایجاد تحول در ذهن و ماهیت جامعه باشد، ادامه داد: رهبر معظم انقلای از دانشجویان خواست از خط و صراط مستقیم الهی منحرف نشوند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با تاکید بر لزوم هشیاری در برابر جنگ ترکیبی دشمن بیان کرد: برخی رسانه‌ها اصرار دارند که ملت ایران از اعتقادات دینی و اسلامی خود رویگردان شده‌اند که این یکی از ابعاد جنگ ترکیبی علیه ما است.

وی با اشاره به اینکه دشمن با القای این موضوع به دنبال دلسرد کردن ملت ما است، اضافه کرد: جمعیت زیادی در شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس آمدند که نشان می‌دهد ادعای رویگردان شدن ملت از اعتقادات دینی دروغ است.

سپاه به کابوس رژیم صهیونیستی تبدیل شده است

امام جمعه دزفول با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه به کابوس رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

وی با اشاره به برنامه ریزی انجام شده برای آزادی زندانیان در دزفول اظهارکرد: ما اعلام کرده بودیم برای آزادسازی زندانیان هر خانواده مبلغ ۴۰ هزار تومان پرداخت کند که ۶۸۵ خانواده این مبلغ را واریز کردند و درمجموع ۵۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان جمع آوری شد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی افزود: امید است این کار خیر همچنان تداوم یابد تا بتوانیم تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد را که مشکل مالی پیدا کرده‌اند، آزاد کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha