۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۸:۳۸
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85089682
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماز عید فطر در ۲۶ نقطه خراسان جنوبی اقامه شد

۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۸:۳۸
کد خبر: 85089682
نماز عید فطر در ۲۶ نقطه خراسان جنوبی اقامه شد

بیرجند - ایرنا - نماز عید سعید فطر با حضور باشکوه مردم مومن در بیش از ۲۶ نقطه استان خراسان جنوبی به امامت ائمه جمعه اقامه شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا قشرهای مختلف مردم این دیار از صبح امروز - شنبه - در مساجد، مصلی‌ها و بقاع متبرکه گرد هم آمدند و پس از یک ماه روزه‌داری در پیشگاه خداوند متعال به نماز ایستادند.

مردمی که به شکرانه یک ماه عبادت و بندگی پروردگارشان، توفیق روزه‌داری‌ را در کنار هم جشن می‌گیرند و در صفوف به هم پیوسته به ریسمان الهی چنگ می‌زنند تا در ماه‌های دیگر سال از فیوضات ماه میهمانی خدا بهره‌مند باشند.

نماز عید فطر در بیرجند 

نماز عید فطر در مرکز استان به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین سید "علیرضا عبادی" نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند و با حضور شماری زیادی از مردم و مسوولان در مصلی المهدی (عج) اقامه شد.

اقشار مختلف مردم به صورت فردی یا در گروه‌های دوستانه و خانوادگی به همراه کودکان و نوجوانان خود از نخستین ساعات امروز دوم اردیبهشت در مصلای بیرجند حضور یافتند تا بهترین‌ها را از خداوند درخواست کنند.

نماز عید فطر در فردوس

خواندن ادعیه، تلاوت قرآن کریم و سخنرانی ویژه برنامه‌های وداع با ماه مبارک رمضان از برنامه‌های پیش از شروع نماز عید سعید فطر بود که با شور و شعف خاصی در سراسر استان برگزار شد.

امروز بقاع متبرکه استان از جمله آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) در طبس نیز میزبان جشن عید بندگی موحدان است.

نماز عید فطر در طبس 

گزارش‌ها از ۱۱ شهرستان استان خراسان جنوبی حاکی است نماز عید فطر در شهرها و بخش‌های مختلف این استان با حضور گسترده مردم اقامه شد.

همچنین مردم در برخی روستاهای این استان با حضور در مساجد و امامزادگان، نماز عید فطر را به پا داشتند.

نماز عید فطر در ۲۶ نقطه خراسان جنوبی اقامه شد

هزار و ۵۶۵ پایگاه جمع‌آوری زکات فطره و کفارات نیز در مصلی‌های برگزاری نماز عید فطر، مساجد، معابر اصلی و میادین شهر در سراسر استان برپا شده است.

۲۷ پایگاه حامی‌یابی در کنار پایگاه‌های جمع‌آوری فطریه همزمان با روز عید فطر آماده پذیرش حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha