سه مرکز آزمایشگاهی زوجین ویژه ایام فطر برای نخستین بار در مشهد فعال شد

مشهد- ایرنا- رییس کمیته پژوهش و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: سه مرکز ارائه خدمات آزمایشگاهی به زوجین طی تعطیلات عید فطر برای نخستین بار در مشهد فعال شد.

دکتر مجید جعفری نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مراکز خدمات آزمایشگاهی شامل مرکز خدمات جامع سلامت در خیابان وحدت، مرکز بهداشت قدسی در خیابان سناباد و مرکز خدمات جامع سلامت واقع در میدان دانش‌آموز در ایام عید فطر دایر هستند.

وی اضافه کرد: این مراکز آزمایشگاه طی تعطیلات عید فطر شامل دوم و سوم اردیبهشت ماه تا ساعت ۱۳:۳۰ هر روز به زوجین ارائه خدمات می دهند.

رییس کمیته پژوهش و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطر نشان کرد: در مجموع پنج مرکز ارائه خدمات آزمایشگاهی به زوجین در مشهد فعالیت دارند.

دکتر جعفری نژاد افزود: در تعطیلات عید نوروز تعدادی از این مراکز آزمایشگاهی ویژه زوجین فعال بودند، اما در سایر تعطیلات نظیر عید فطر امسال، برای اولین بار است که سه مرکز در مشهد فعال شده است.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha