۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۴۰
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85089833
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سپاه پاسداران بازوی توانمند نظام و مردم است

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های دفاعی، سازندگی، امدادرسانی و جهاد خدمت همواره بازوی توانمندی برای نظام و مردم بوده است.

به گزارش روز شنبه ایرنا، جواد قناعت در پیامی به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این کلام مقام معظم رهبری اشاره کرد که "سپاه در تاریخ شناخته ‌شده‌ ما، یک پدیده‌ کم‌ نظیر شاید هم بی‌نظیری است، یعنی موجودی است که ولادت و رشد و نمای آن در صحنه انقلاب، آن هم در عرصه‌ دشوارترین آزمون‌های انقلاب بود".

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این مولود مبارک نظام و نتیجه تدبر روشنگرایانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (قدس سره الشریف)، نهادی ارزشی است که در همه سال‌های پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی چه در جبهه‌های حق علیه باطل و هشت سال دفاع مقدس چه در عرصه‌های سازندگی و امدادرسانی و جهاد خدمت همواره بازوی توانمندی برای نظام و مردم بوده است.

استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: دلاورمردی‌های فرزندان ایران زمین در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به حراست از مبانی انقلاب اسلامی در داخل مرزهای جمهوری اسلامی ایران محدود و بسنده نشده و رسالت حفاظت از دین مقدس اسلام، دامنه مبارزات آنها علیه استکبار و استبداد را به پهنای وجب به وجب کره خاکی وسعت بخشیده است.

وی گفت: کارنامه پرثمر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، عمران، آبادانی و محرومیت‌زدایی، نشان دهنده جدیت این نیروی مردمی در راستای تحقق رسالت‌های بزرگی است که از بدو تاسیس به عهده گرفته و با گذشت این سال‌ها همچنان بر اجرای دقیق آنها در خط نظام و رهبری اهتمام دارد.

قناعت افزود: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان عالی‌رتبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌ویژه سیدالشهدای مقاومت "سردار حاج قاسم سلیمانی" این مناسبت فرخنده را به همه فرماندهان دلیر و پاسداران رشید انقلاب اسلامی به‌ویژه به فرماندهی محترم، معاونین و همه پاسداران سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی تبریک و تهنیت عرض نموده، از خدمات ارزنده این سربازان شایسته انقلاب در تامین امنیت و آرامش استان، توسعه و عمران شهری و روستایی در قالب گروه‌های جهادی و نیز حضور و همراهی در امدادرسانی‌ها در حوادث و سوانح تشکر می‌کنم.

وی ابراز امیدواری کرد در سایه عنایات حضرت پروردگار و ذیل ولایت قطب عالم امکان حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، روز به روز شاهد سربلندی و توفیق پاسداران جان برکف این نهاد انقلابی کارآمد تحت رهبری‌های داهیانه فرماندهی کل قوا، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باشیم.

دوم اردیبهشت در تقویم رسمی کشور سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha