۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۸:۱۰
کد خبر: 85089979
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم اراک ۵۰ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کمک کردند

اراک - ایرنا- رییس هیات امنای ستاد دیه استان مرکزی گفت: مردم خیراندیش اراک ۵۰ میلیارد ریال در جشن‌های گلریزان ماه مبارک رمضان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کمک کردند.

حجت الاسلام «سید عبدالمهدی موسوی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: ۳۰ درصد از این کمک‌ها از سوی بانوان خیر اراکی اهدا شده است.

وی ادامه داد: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و با اعلام فراخوان کمک به آزادی زندانیان در این ایام، با کمک خیرین نیک اندیش ۱۵ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد استان از زندان آزاد شدند.

رییس هیات امنای ستاد دیه استان مرکزی اظهار کرد: ۳۲۰ زندانی جرایم غیرعمد این استان سال گذشته با حمایت خیران و پیگیری‌های این ستاد از زندان آزاد شدند.

حجت‌الاسلام موسوی اضافه کرد: کمک به همنوعان و دستگیری از نیازمندان در جشن گلریزان سنت حسنه و زیبایی است که ای‌نار افراد خیر و نیکوکار اراکی با اهداء ۵۰ میلیارد ریال به یاری همنوعان خود شتافتند تا در ماه مبارک رمضان دل خانواده‌های زندانیان غیرعمد را شاد کنند.

شماره حساب های ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۵۸۲۰۷ نزد بانک ملی ایران و ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۴۷۷۵۳۷ نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای کمک‌های مردمی در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد دایر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha