ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد ایلام

ایلام- ایرنا - مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام، از ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به مددجویان تحت پوشش سازمان‌های بهزیستی و کمیته امداد ایلام خبر داد.

محمد زارع روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: ستاد اجرایی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان به افراد و خانواده‌های که تحت حمایت سازمان‌های بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند خدمات دندانپزشکی رایگان ارائه می‌کند.

وی، با بیان اینکه با برنامه ریزی صورت گرفته بیش از ۳ هزار نفر از خدمات این طرح بهره‌مند خواهند شد، افزود: ۲۰۰ نفر پزشک جراح داندان و کادر درمان در این طرح ساماندهی و به این اقشار ارائه خدمت می‌کنند.

زارع، با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی، کمیته امداد، بهزیستی، هلال احمر، سپاه امیرالمومنین(ع) استان و گروه جهادی الکفیل با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان در اجرای این طرح همکاری می‌کنند، تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح ارائه خدمات رایگان به اقشار کم برخودار، ضعیف و حاشیه شهر است.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام، عصب کشی، ترمیم، کشیدن، جرمگیری، ریشه، پر کردن و معاینات را از جمله خدمات دندانپزشکی در این طرح عنوان کرد و گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با تمام توان جهت کمک به نیازمندان و افراد کم برخوردار استان پای کار است و در این راستا هر آنچه در توان داشته باشد انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: این طرح به مناسبت عید سعید فطر از روز گذشته در شهر ایلام آغاز شده و به مدت چهار روز ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha