واکنش جنجالی مهاجم تراکتور به صحبت‌های خمس + عکس

تهران- ایرنا- مهاجم تیم فوتبال تراکتور با انتشار استوری در صفحه مجازی خود واکنش جنجالی به صحبت‌های سرمربی این تیم داشت.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال تراکتور تبریز در آخرین دیدارش در لیگ برتر با تساوی یک بر یک در زمین ملوان بندرانزلی متوقف شد و امروز در تبریز میزبان پیکان خواهد بود.

برای زدن ضربه پنالتی در دیدار با ملوان حاشیه‌هایی بین محمد عباس‌زاده و رضا اسدی، بازیکنان تراکتور به‌وجود آمد. در شرایطی که پس از اعلام پنالتی عباس‌زاده توپ را برداشته بود تا ضربه را بزند، در لحظه آخر اسدی توپ را از او گرفت و پنالتی را زد تا بازی مساوی شود.

ریکاردو آلوز پس از این اتفاق با عباس‌زاده که از این موضوع ناراحت شده بود، صحبت کوتاهی انجام داد اما پس از گلزنی رضا اسدی، عباس‌زاده در شادی بازیکنان تراکتور شرکت نکرد. بازیکنان تراکتور در هنگام برگشت به میانه میدان، دور عباس‌زاده را گرفتند تا او را شریک شادی خود کنند.

واکنش جنجالی مهاجم تراکتور به صحبت‌های خمس + عکس

پاکو خمس، سرمربی تراکتور در نشست خبری پیش از دیدار تراکتور و پیکان در رابطه با پنالتی‌زن‌های تراکتور گفت: اینکه ۲ بازیکن در کورس آقای گلی داریم، خیلی مهم بوده و نشان‌دهنده ظرفیت تیم ما در زمینه ایجاد گل است. اما این رقابت باید سالم باشد و اگر رقابت ۲ بازیکن به تیم ضربه بزند، هر دو را بیرون می‌گذارم. با توجه به تمرینات، اعضای تیم می‌دانند که چه کسانی باید ضربات کاشته یا پنالتی بزنند، البته گاهی به خاطر شرایط بازی، خود بازیکن دوست ندارد پنالتی بزند. به هر حال پنالتی‌زن اول ما رضا اسدی است.

واکنش جنجالی مهاجم تراکتور به صحبت‌های خمس + عکس

عباس زاده با توجه به اینکه بعد از بازگشت از مصدومیت موفق شده بود در دیدار مقابل نفت‌مسجد سلیمان ۲ گل را به ثمر برساند و در ۲ دیدار گذشته تراکتور در ترکیب اصلی قرار نگرفته بود، به این نیمکت‌نشینی و صحبت‌های خمس واکنش جنجالی داشت و در صفحه مجازی خود یک استوری انتقادی منتشر کرد.

واکنش جنجالی مهاجم تراکتور به صحبت‌های خمس + عکس

این در حالی است که سایر بازیکنان تراکتور در صفحات مجازی خود از هواداران دعوت کردند تا برای دیدار مقابل پیکان در ورزشگاه حاضر شوند اما عباس‌زاده اقدام متفاوتی انجام داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha