۶ طرح حوزه سلامت فسا با حضور وزیر بهداشت به بهره‌برداری رسید

شیراز-ایرنا- ۶ طرح حوزه سلامت شهرستان فسا روز یکشنبه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این پروژه‌ها با اعتباری افزون بر ۱۱۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

دکتر بهرام عین اللهی در ادامه سفر به استان فارس صبح امروز وارد فسا شد و در جریان این سفر ساختمان ستاد معاونت بهداشت شامل ساختمان اداری، مرکز آموزش بهورزی، آزمایشگاه تخصصی بهداشت و سردخانه زنجیره سرما دارو واکسیناسیون، تجهیز و راه اندازی استخر ورزشی، احداث و تجهیز دو خوابگاه دانشجویی استیجاری و ملکی کوثر و الحاقی زینبیه ۲ ، زمین ورزشی چمن مصنوعی، آزمایشگاه ژنتیک و تشخیص مولکولی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) و تجهیزات جدید مرکز داده دانشگاه به بهره برداری رسید.

همچنین با حضور وزیر بهداشت عملیات اجرایی احداث خوابگاه متاهلی۲۴ واحدی دانشجویان دانشگاه آغاز شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از عصر جمعه با هدف بازدید از پروژه‌های عمرانی و افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت به استان فارس سفر کرده است.

۶ طرح حوزه سلامت فسا با حضور وزیر بهداشت به بهره‌برداری رسید
عملیات اجرایی خوابگاه متاهلی فسا با حضور وزیر بهداشت

وزیر بهداشت: ایران در حوزه علوم آزمایشگاهی، یکی از کشورهای سرآمد منطقه و جهان است

وزیر بهداشت در حاشیه افتتاح بخش آزمایشگاه ژنتیک و تشخیص مولکولی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) شهرستان فسا گفت: در روزهای بزرگداشت خدمات جامعه علوم آزمایشگاهی قرار داریم و این روز را به فعالان این حوزه که در دید عموم مردم نیستند و زحمات زیادی می کشند، تبریک می گوییم. 

دکتر بهرام عین اللهی افزود: در پزشکی و نوع درمان بیماران، تشخیص و کارکرد آزمایشگاه ها، اهمیت بسیار زیادی دارد. ایران در حوزه علوم آزمایشگاهی، یکی از کشورهای سرآمد منطقه و جهان است و پیشرفت های زیادی در این حوزه حاصل شده است؛ در دوران پاندمی کرونا، تست های تشخیصی به خوبی توسط همکاران ما در بخش های آزمایشگاهی انجام شد. 

وی خاطرنشان کرد: امروز آزمایشگاه ژنتیک و تشخیص مولکولی پیشرفته ای در فسا افتتاح شد و امیدواریم روز به روز شاهد پیشرفت بیشتر علوم آزمایشگاهی در کشور باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha