حاشیه‌های جذاب شهرآورد؛ از کری‌خوانی هواداران تا هشدار پلیس و قیمت‌های نجومی بلیط+ فیلم

تهران- ایرنا- قبل شروع صدمین شهرآورد تاریخ بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس حواشی مختلفی به وجود آمده است.

به گزارش ایرنا، یکصدمین شهرآورد تاریخ بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال در هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران امروز از ساعت ۱۶ امروز یکشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

استقلال با اختلاف یک امتیاز بالاتر از پرسپولیس در صدر جدول قرار دارد و این مسئله حساسیت دربی را چند برابر کرده است.

این دربی برخلاف شهرآورد دور رفت با حضور تماشاگران برگزار می‌شود و همین موضوع حساسیت بازی را افزایش می‌دهد. البته بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال، تنها ۱۵ هزار نفر در استادیوم ۷۸ هزار نفری حضور خواهند داشت.

اگرچه چند ساعت تا برگزاری صدمین شهرآورد زمان باقی مانده اما ترافیک شدیدی در اطراف ورزشگاه آزادی برقرار است. هواداران دو تیم با در دست داشتم پرچم‌های آبی و قرمز در حال رفتن به محل برگزاری بازی هستند. این در حالی است که تنها ۱۵ هزار بلیط برای این دیدار فروخته شده است.

تحریریه ایرنا به همراه خبرنگاران میدانی اخبار، حواشی و نکات جالب از دربی را برای مخاطبان روایت می‌کند که به شذح زیر است:

* مراسم رونمایی از دو پیراهن ورزشی متعلق به دو شهید گمنام دفاع مقدس امروز در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. این پیراهن‌ها که چندی پیش در محل عملیات شلمچه در کنار پیکر دو شهید گمنام این دو پیراهن به رنگ‌های آبی و قرمز پیدا شده است از سوی بازیکنان دو تیم گلباران خواهد شد.

* ترافیک شدید ورودی استادیوم آزادی

* در دو ضلع غربی و شرقی ورزشگاه آزادی که در حال بازسازی است، پرچم‌های بزرگی از استقلال و پرسپولیس نصب شده است.

* قیمت های نجومی بلیط بازار سیاه، این درحالی است که تعداد زیادی از هوادارانی که حتی بلیط تهیه نکرده بودند توانستند وارد ورزشگاه شوند.

* هشدار پلیس به تماشاگران: بلیط تقلبی نخرید

* با وجود اینکه تنها سه، چهار هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند، بازار کُری‌خوانی بین هواداران داغ است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha